Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Heyüttt :D ulen araba yatıyor ama yazı bekliyorum ehliyetsiz kullanıcam mereti :)

Motor alıcamda su arabayı kapatayım..

Valla gaz gidiyor :) Ama güzel ya gercekten motorda donuyordum arabada sıcaktan camları acıom :D
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
vites göstergesi wolf s lerde var. Devir işine gelince iyi devir alıyor ama ben hiç kesiciye sokmadım. Yani son devri nedir bilmem.
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Tazmanya canavarının size selamı var herkezin yılbasını kutluyor :)

25162012-12-30-0079.jpg
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
206
vites göstergesi wolf s lerde var. Devir işine gelinbe iyi devir alıyor ama ben hiç kesiciye sokmadım. Yani son devri nedir bilmem.

Yaşasın, bunama değilmiş. Düzeltmen için teşekkür ederim, adem bey. :king:

Kullandığım Wolf'ü 10.000 devir'de bir vites değiştirdim, üstüne çıkmadığım için ben de bilmiyorum, kesicinin var olup olmadığını. Ama baya baya güzel gidiyor. Wolf hoşuma gidiyor/gitti. Titreşim, depinme, takla atma gibi durumlarıda yok. Veriyorsun gaz'ı tıfı tıfı gidiyor. :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Hepsinde yok dedim zaten bende :) Arada tek tük bizimkilerdede oluyor.WolfS lerin hepsinde var :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
wolf s lerde ve tek tük wolf lerde var vites göstergesi. Gaza asılıncada naz etmiyor, gidiyor. Rampalardada fena değil. 2004 12.5 hplik kırmızı ybr tokatlamışlığım var rampada. İkimizde artcılıydık.
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Gecen bende arkadan selektör yapan bi ybr le kapıstım 2 kişi yuvarlak kafadı.. Düz yol olunca 140 dan sonra göremedim adamı :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
izzet ehliyetin yok, 140 yapıyosun. Birine çarpıp öldürsen ya mühebbet, yada idam cezası :santa:
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Otobanda kime carpıcam ya :) Arabayı ehliyetmi kullanıyor hem yanımda ehliyetsiz biriyle zaten sürmüyorum :) Ama güzel gectim be 3.viteste 130 gördüm gazda :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Otobanda kime carpıcam ya :) Arabayı ehliyetmi kullanıyor hem yanımda ehliyetsiz biriyle zaten sürmüyorum :) Ama güzel gectim be 3.viteste 130 gördüm gazda :)
Tatlı bu forumda senin yatacak yerin yok bide ehliyetsiz 140 yapmışsın :queen: ayrıca o arabaya 3. viteste 130 yaptır yaptır sonra elinde kalsın söylemedi deme. Gazda araçların motor ısısı artıyo sen bide gereksiz bağırtıyosun motoru.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Tatlı bende ehliyetsiz kullanırken aynı şeyleri diyorduda yalış dostum yaptığın.Heleki uno gibi hafif bir araçla ne olduğu belli olmayan lastiklerle sürat yapman daha yanlış
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Mengü :)

Valla yatacak yerim yok :D gazda ısınıyor mu tabiki ısınmıyor :) veya ben görmedim bugun tam 1 ayım aracımla :)


Meriç abi..

bak dogru diyorsun.. 895 kilo arac bu yüzden seri fakat lastiklere inan benimde güvenim yok.. hos bristone var üstünde ama.. olsun en yakın zamanda alıcam lastik + olarak meric abi manisayi bilir.. sürmemde sakınca yoktur..
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
206
wolf s lerde ve tek tük wolf lerde var vites göstergesi. Gaza asılıncada naz etmiyor, gidiyor. Rampalardada fena değil. 2004 12.5 hplik kırmızı ybr tokatlamışlığım var rampada. İkimizde artcılıydık.

Belli YBR'lerden daha iyi gittiği. Ne de olsa ''Jianshe''nin öz oğlu bu motorlar. Yapmıştır bi güzellik. :cherry:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
her ybr demiyelim. Bitane orjinal 2008 ybr var akıllara zarar :santa: f54 fatihin ybr si. düzde sabit 120 ile gidebiliyor. Jianshe esas güzelliği o ybr ye yapmış. Ama rampada geçermiyim? Evet :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Sen olayın mazisini bilmiyorsun.Heryerde 120 gidiyor o motor.Adem abi bir ybr beni gecerse motoru satacağım demişti.Fatih adem abiyle dalga geçince adem abi titanı satıp wolf aldı :) :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst