Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yahu ben mct tarzı çantalardan hiç hoşlanmıyorum. Ahmet abi yapmıştı ya öyle, yada arkada tek çanta, bide güzel bi heybe :cat:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Kamp yerinde veya mola yerlerinde içindekilerin çalınma ihtimali var heybede abi o yüzden kilit olan birşey daha yararlı
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tamam o dediğin doğru. Çok önemli bişey varsa arka çantaya kitlerim. Ivır zıvırları heybeye koyarım. Kamp yapmadım hiç. Gideceğim yerde kalacağım bi dostum yoksa gitmem. Varsa 800 km olsa bile problem değil. Ben hiç kamp yapmadım. Burdan itiraf ediyorum. Askerlik hariç. :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
İşin zevki orada zaten abi.Şöyle söylüyeyim.Tamam hadi değerli şeyleri çantaya koydun gerisini heybeye doldurdun.Durdun kamp yapacan.Kurdun herşeyi etrafı gezeceksin.Ya kaskını yanına alacaksın.Ya çadırın içine bırakacaksın yada motorun üstüne koyucaksın. Kask çalınırsa yolda sıkıntı yaşarsın.Elinde gezdirirsen gezdiğin süre boyunca ağırlık.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ne diyemki? Hiç öyle bişey gelmedi başıma. Ben bu zekayla herşeye bulurum bi çözüm :queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
sen baksana bendeki gözlere :sunny: okadar para vermişim. Çaldıracak göz varmı bende? :queen: adama yediririm o kaskı :queen: dikkat ölüm tehlikesı danger falan yazarım üstüne :queen:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
motor yapıldığından beri 500km yapmışım. usta 500 kmde değiş yağını demişti.
bugün sanayideki yağcıya uğradım.
adamda 2 çeşit yağ var.
castrol power1 10-40 25tl
castrol actevo 20-40 15tl

baktım actevonun üstünde cup motor resmi var. aldım hemen motora koydum.eski yağ siyah renk çıktı.

eski yağda soğukken jikleyle tin tin çalışan motor bu yağı koyunca jikle çekiliyken bile stop etmeye başladı.

motor sesi azaldı ve düzene girdi.
500km dir hiç motoru zorlamadım. actevoyu koyunca zorlamadan bastım. rahat 95 km kadranda gördüm. inşallah açılınca rahat 100 ü geçecek .
vites geçişleri inanılmaz rahatladı.
15tl ucuz , sonuçta castrol.

şimdilik bukadar. yağı kullandıkça yazarım yorumları.
Arkadaş sakal bırakcam valla :pr: gene yanlış yağ seçimi castrol power 1 racing 10-40 varmış işte orda ondan alıp koysana :pr: actevo bizim motorlara gelmez halis muhlis scoter yağıdır kendisi

:) :) Farklı forumlarda bakınırken şöyle birşey buldum.Bir ara chooper çantasından yan çanta yapsak nasıl olur falan diye düşünüyorduk işte cevap ;

http://imageshack.us/a/img29/5014/dsc00521ll6.jpg

http://imageshack.us/a/img189/4938/dsc00520ed1.jpg

http://imageshack.us/a/img837/5113/dsc00519hs3.jpg
Çok hoş olmuş çantalar :cat:

tamam o dediğin doğru. Çok önemli bişey varsa arka çantaya kitlerim. Ivır zıvırları heybeye koyarım. Kamp yapmadım hiç. Gideceğim yerde kalacağım bi dostum yoksa gitmem. Varsa 800 km olsa bile problem değil. Ben hiç kamp yapmadım. Burdan itiraf ediyorum. Askerlik hariç. :)

Kamp yapmadıysan yapmıcan diye bir şey yok Ademim seksenim :p hele bi yaz gelsinde :cherry:
tahsin ybr zincirleri o ring li olduğu için motor ömrü ne kadar sa zincirde o kadar kullanılıyor bakım işi ise sana kalmış ister mazotla temizle yağla istersen direk yağla ama yağ sökücü sıkmak iyi gelmiyor içindeki kimyasal maddelerden dolayı zincirin içindeki kauçuk malzemeye zarar veriyor
YBR zinciri oringlimi :silent: atma Fatih din gardaşıyız :p hiç oringli zincir ybr ye denk gelmedim ben niyeyse :p
Bu arada mevsimin ilk karı yağdı buralara yani "garmıda yağdı Kötayanın dağına" türküsü gerçek oldu :pr: bu gün gündüz hava 0 -1 -2 o aralarda geziyordu şu anda -8 derece :pr: sevgisiz kış geldi yani :pr: masraflar da başladı artık ayda 100-150 TL doğalgaza, 100-150 TL serçeye gaz masrafım var :pr: (yaz olsa bu 300 TL ile nerelere nerelere gider gelirdim kışı sevmediğim kadar var yani) bu arada serçenin aküde cortladı dün gece -10 civarını görünce yarın 150-160 gayme bayılıp birde akü alıcaz :pr: DERDİM GOYAK YANİ ARKİDEŞLER :pr:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ahmet abi hoşgeldin. Bende tam uyku moduna geçmek üzereydim. Dostun yoksa tek başına kamp neye yarar? Yani gezecek dostun yoksa. Bu arada kamp malzemeleri yok bende. Çadır vs.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Abi ilk etapta 1 mat 1 tulum işini görür.Kampa bizle gidersen bizim çadırlar yeterde artar bile.
Ahmet abi beğendiysen böyle birşey yapalım yav metalle uğraşmayak hiç :) :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bizi caminin arkası paklar artık bu yaştan sonra. En güzel kamp yeri orası :queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
:queen: kamp yerim hazır abi caminin arkasında :santa: kampıda cemaat kuracak. :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Abi ilk etapta 1 mat 1 tulum işini görür.Kampa bizle gidersen bizim çadırlar yeterde artar bile.
Ahmet abi beğendiysen böyle birşey yapalım yav metalle uğraşmayak hiç :) :)
Yapalım valla Meriç bana uyar hatta dün iz tv de bi belgeselde gördüm bizim Türk gezginler (Nasuh Mahruki ve ekibi) Hindistan gezisinde enfield marka motosiklet kiralıyolar yan çanta olayınıda çubuk demirlerden bi kafes yaptırıp motorların yanlarına içinede normal valizlerini koyuyolar :cat: o bile yeter yani :cherry:

---------- Post added at 02:31 ---------- Previous post was at 02:28 ----------

:queen: kamp yerim hazır abi caminin arkasında :santa: kampıda cemaat kuracak. :)

Adeeemmm hele bi dur acele etme yaz gelsin bi hem caminin arkasına geçici olarak getiriyolar oda son banyon için ebedi kamp yerimiz hepimizin belli yani (tabi sizin caminin arkası mezarlık değilse) :cherry:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Adem abi senin için ölmüş :) :) Şimdi kuracan kampı yakacan ateşi.Oturcan başına yapacan sucuğunu.Yanına birde çay
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Onuda taşa tutmuşlar zaten abi.Genel olarak herkez memnun salcanodan en azından cb gibi 2 lemde değiliz kimi iyi kimi kötü demiyor :) :) Tahsin abi hernekadar sorunlar yaşasada kendi hatalarından dolayı olduğunu bildiğinden oda memnun :thumleft:

ben çok sorun yaşadım ama ya servisten yada kendim bilip bilmeden motoru kurcaladığımdan.
benim motordan kaynaklı yaşadığım tek sorun sol ön sinyal lambasının patlamasıdır. oda 50 kuruş. kendim değiştirdim.
motoru yağsız bırakıp kitledim. yatak sardı. piston krank değişti. 330 tl tuttu.
biz hondanın 2-3 bakımına motor yaptık.
ybr teknolojisinin nimetleridir bunlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:50 ----------

Arkadaş sakal bırakcam valla :pr: gene yanlış yağ seçimi castrol power 1 racing 10-40 varmış işte orda ondan alıp koysana :pr: actevo bizim motorlara gelmez halis muhlis scoter yağıdır kendisi


Çok hoş olmuş çantalar :cat:



Kamp yapmadıysan yapmıcan diye bir şey yok Ademim seksenim :p hele bi yaz gelsinde :cherry:

YBR zinciri oringlimi :silent: atma Fatih din gardaşıyız :p hiç oringli zincir ybr ye denk gelmedim ben niyeyse :p
Bu arada mevsimin ilk karı yağdı buralara yani "garmıda yağdı Kötayanın dağına" türküsü gerçek oldu :pr: bu gün gündüz hava 0 -1 -2 o aralarda geziyordu şu anda -8 derece :pr: sevgisiz kış geldi yani :pr: masraflar da başladı artık ayda 100-150 TL doğalgaza, 100-150 TL serçeye gaz masrafım var :pr: (yaz olsa bu 300 TL ile nerelere nerelere gider gelirdim kışı sevmediğim kadar var yani) bu arada serçenin aküde cortladı dün gece -10 civarını görünce yarın 150-160 gayme bayılıp birde akü alıcaz :pr: DERDİM GOYAK YANİ ARKİDEŞLER :pr:

abi scooter değilde cup motor resmi.vardı üstünde. zaten bende wolfu cup gibi kullanıyorum. dedim bi deniyeyim.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Tahsin abi gene sorun yaşamada ne gibi kullanırsan kullan o bizi alakadar etmez :)

Ahmet abi akü konusuna gelirsek o kadar para vermene gerek yok.Cup aküsü ile bizim aküler aynı.Cup aküleri 25-30 lira.Senin işini görür onlarda.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
selam arkadaşlar. 2005 titanı satmaya karar verdim. Yerine başka motor alacam. Nemi alacam? Eski kasa titan. 2002 modele kadar. Varmı alıcı? Fiyat daha karar vermedim.2 bin kusur lira falan fiyat biçecem gibi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst