yok meriç ben memnun olmasam anında satarım. ama motordan kaynaklı en ufak sorun yaşamadım.
doğru flaşör bozdu. çünkü yan kapak açık gezdim.
doğru keçe patladı. yüzde 99 benim kurcalamalarımdan.
servis ön fren balatasını ters taktı.
servis zinciri tek taraflı gerdi.
motordan kaynaklı en ufak sorun yaşamadım.
ha bide flaşör ön sol sinyal patladığından, sol sinyal verince sinyal vermeyip hızlı hızlı yanıyomuş. lambayı değiştirince düzeldi.
şerefsiz flaşör lambanın patladığını bana söylüyomuş. bende bozuk zannediyom

hemen flaşörü aldığım yere gittim. önce gösterdiğin balatadan istedim. scooter ön fren balatası dedim. 7.5 tl dedi. bende dün 8 tlye aldığım flaşörü geri verdim. üstüne sol sinyal ampulunu aldım.
balatayı taktım. şimdilik ötme yok. görecez bakalım.