Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
doğru meriç reflektörlü yelek şart.
çakmak soketini sorayım elektrikçiye.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:44 ----------

bugün hanım, ben , benim çocuk tam 3 kişi bindik benim su motoruna :)
toplam 200kg olmamıza rağmen gaza dokunarak çok rahat 75 le gittik.
maşallah bağımlılık yaptı bana bu motor. sabah 20tl benzin aldım. tüm gün 130km kadar uzun yolda gezdim. halen bitmedi. (lt 4.58)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
benim eksoz dipten, silindir boğazından hava kaçırıyor fıtı fıtı diye. Zinciri gerdim yağladım biraz düzeldi.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
benimkide kaçırıyodu. sıktım civatalarını şimdi kaçırmıyor.
aslında kaçırınca da
sağ bacağım sıcacık oluyodu :) doğal ısıtıcı mubarek :)
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
doğru meriç reflektörlü yelek şart.
çakmak soketini sorayım elektrikçiye.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:44 ----------

bugün hanım, ben , benim çocuk tam 3 kişi bindik benim su motoruna :)
toplam 200kg olmamıza rağmen gaza dokunarak çok rahat 75 le gittik.
maşallah bağımlılık yaptı bana bu motor. sabah 20tl benzin aldım. tüm gün 130km kadar uzun yolda gezdim. halen bitmedi. (lt 4.58)
Tahsin aman çocuk varken hızlı gitme Allah korusun...Bende 1 hafta oldu plakacıda plaka bitmiş plaka bekliyorum pazartesi alıcam inşallah nasıl iştir anlamadım...
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Tahsin abi hiç elektrikci ile uğraşma git bir oto parçacısından al benm motordaki gibi monte et kontagın oradan elektrik alırsan en sigorta koymana gerek kalmaz :)
Adem abi egzoz işi basit sık sorun çözülmezse contasını değiştir.Pul gibi birşey contası veya sıvı conta ile etrafını doldur sonra sık :) kökten çözüm
Adil abi senin işe çok güldüm.Şöförler odasında plaka bittiğini ilk defa duydum.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
adil abi benim plakada 4 günde çıktı. parayı peşin verdim ondan sanırım.

meriç
bozarım ben onu. zibil gibi tanıdık elektrikçi var , hepsinin bedava işini yapmışımdır, bal tutan parmağını yalıyor :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
meric bi sıkam bakam yarın düzelecekmi. Bu arada titanın marş düğmesini kırdım. Zeytin çuvalı takıldı. Bitane vida taktım. Vidanın tepesine basınca marşa basılıyor. Yani mars düğmem bitane vida :santa: yoksa dipten koptu, basılmıyor. Bide arka lamba patlamış, elimde yedek vardı değiştirdim.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Plaka işi neden o kadar uzamış anlam veremedim.Ben 1 günde çıkardım imzalattım direk kullanmaya başladım.Evrakları verince plakayı söylediler bir kağıt verdiler gittim bastırdım plakayı taktırdım 2-3 saat sonrada gittim ruhsat kağıtlarını aldım.O beklememde amirin imzası gerekiyormuş.Toplu gönderiyorlarmış imzaya ondan.Tandık olsa hemen imzalatıp alır gecersin.

meric bi sıkam bakam yarın düzelecekmi. Bu arada titanın marş düğmesini kırdım. Zeytin çuvalı takıldı. Bitane vida taktım. Vidanın tepesine basınca marşa basılıyor. Yani mars düğmem bitane vida :santa: yoksa dipten koptu, basılmıyor. Bide arka lamba patlamış, elimde yedek vardı değiştirdim.

Nedir bu titanın senden çektiği abi :) :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yok vermem. Titansız olmaz. Yapamam. Titanın yeri ayrı, wolf un yeri ayrı. Ama kayınço eğer uzman olarak kalmazsa mayısta ona vercem gene. Wolf te güzel motor. Ybr yanında bisiklet gibi kalıyor :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
:) :) Arkadaş o kadar övüyorsun ediyorsun hırpalıyon banamısın demior.Benim wolfün yanına bide titan mı alsam diye ara ara ben bile düşünüyorum
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
şimdi elimdeki 2005 model. Eski kasaları 96-2002 arası modeller daha sorunsuz. Zaten çin malı parçalarda uyuyor, taş gibi motorlar. Rampada çok güçlüler. Düşük devirde iyi tork veriyolar. Kesinlikle az yakıyolar. Ve eski kasa titanlar yeni kasalara göre daha oturaklı, yol tutuş, viraj kabiliyeti daha iyi.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ben cb 125 sürdüm. Vallahi titan o kadar titremiyor. Cb titanın iki misli titriyor. Yeni kasa veya eski kasa titan sürdünmü hiç meriç? Veya cb 125?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bitane honda cg titan 2002-2006 model bul bin gez, bide cb 125 bul gez aradaki titreşimi sen kıyasla. Çin işi cg hiç binmedim ama eminim honda nın 2 katı titriyodur :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst