yani kadırga kd 125 kullanıcıları sayfası yok diyosun? Fatih bu sayfayı açtığına göre onuda açabilir. Yanlış anlamasın beni. Bu sayfadan kovmak gibi bi niyetim yok. Zaten ne haddime?
Bodrum gibi yerde binersin tabi kolaysa burda binsene kışları motorun tepesineyok yahu. Kış geldi motorları attılar garaja. Benim gibi hergün motora binmiyolar. Yaz kış farketmez bineriz tepesine biz![]()
vışşşşş :sunny: bu ne şiddet bu celal Ademimfatih gerçekleri yaz. Salcano wolf motorum yok artık diye az yazıyon artık değilmi? :santa: :sunny: :queen: bi ara ybr formuna yazıyorum, titan varken, biri demezmi senin ybr en yok ne işin var ybr formunda diye? :sunny: haydaa. Ybr miz yok diye o motor hakkında bilgi, fikrimizdemi yok? Çekinmeden yazabilirsin. Msn ye dönme olayına katılmıyorum. Forumu canlı tutuyoruz. Kim bişey sorduda yardım etmedikki? Kaldıkı bu muhabbetler sayesinde dostlarım çoğaldı. Bak f54 fatih ziyaretime geldi, senden motor aldım, tanıştık, ahmet abiyide allah nasip ederse misafir edeceğim, daha arkadaşlar var gelmek isteyen. Hepsine kucak açtım. Hatta dedimki motorla gelmek şart değil, araba, otobüslede gelebilirsiniz. Zaten 2 motor var. Birer tane atlar gezeriz. Kalacak yer, yemek, motor, full artı full herşey benden diye. Hepsi bu form sayesinde. Msn em yok benim, motorcu ruhum var. İçimden ne geçiyosa buraya yazarım. Msn ye dönmüş veya dönecek uyarısını bi daha görmek istemiyorum. Konuya aykırı bi yazı varsa yöneticiler siler zaten. Sevgiler tüm motorcu ruhu taşıyanlara :rendeer:
Ramazan noldu bizim yağmurluk işi ne zaman gidersin :silent:Adem sanada geçmiş olsun demeyi unuttukBenim motorda sorun en başından beri aynaydı o da kırılınca bahane oldu değiştirmek bakalım yarın Sirkeci de motorculara uğrayacağım alıcam artık...
Ramazan noldu bizim yağmurluk işi ne zaman gidersin :silent:
Neyse bakalım dediğin gibi hayırlısı olsun Aralık 15 gibi gideceğim İstanbula o zaman kendim gidip alırım artık bende :sunny: genede teşekkürler ilgine :rendeer:Valla istanbulun havası bu aralar yanar döner oldu gidemeyeceğim gibi bende mecburiyetten yağmurluk takım aldım bugün dün sırılsıklam oldum yoksa almayacaktım hayırlısı...
Ulen bura ne menem bi memlekettir arkadaş ya Egeye kış gelmedi evet doğru ama burada kışın alası var (akşam 18:30 da işe gelirken robocop gibi giyiniyorum içlik,kışlık yünlü kumaştan pantolon,üzerine dizlik,üstümde gene üst içlik,kışlık fanila,gömlek,yün kazak,deri yelek,başımda balaklava,kask,ellerimde içte yün eldiven dışta su geçirmez eldiven) hala üşüyorum arkadaşAdem abi bırak bu işleri.Manisadayım hala kısa kollu giyilebilcek derecede havaHer ne kadar ceketsiz motora binemesekte hava pek soğuk değil
![]()
Egeye kış gelmedi daha
ahmet abi o soğukta motor ne alemde? Jiklesiz çalışıyomu? Ben daha hiç kullanmadımda.
İlk çalıştırmada direk cikleyi çekip öyle basıyorum marşa 1-2 dakika ciklede ısıtıp sonra normale döndürüyorum. Gün içindede eğer 2-3 saat park halinde durmazsa ciklesiz çalışıyor yoksa gene cikleye devam :cherry:ahmet abi o soğukta motor ne alemde? Jiklesiz çalışıyomu? Ben daha hiç kullanmadımda.
Abi senin motor nedir anlamadım.Antalyada arada jikle isteyen motor bodrumda hiç jiklesiz tık demeden çalışıyor kanımca.