Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Seninle tek konuda kapışırım Adem yaptığın hız ile değil yaptığın km(mesafe ile) mesela ben bu sezon 8.000 km yol yaptım ya sen :silent:

Birisi yol mu dedi :) Hazır ol abi yaza 3000 km ve 10-15 gün bir gezi planım var.Konaklama çadırda yemek işinide kendimiz yapacaz :) :)

Takıl bana o zaman.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
rodajın tamamlanmadan böyle işler yapmasan iyi olurdu ama olan olmuş ;) yine sen bilirsin tabi motor senin

bizim sanayinin huyudur ersin. 2 kasis arası herzaman yarışılır :) o yüzden 20-30 metrede bir kasis var :)
zaten bir kez 8000-9000 devire çıktı. ondanda bişey olmaz herhal..
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Birisi yol mu dedi :) Hazır ol abi yaza 3000 km ve 10-15 gün bir gezi planım var.Konaklama çadırda yemek işinide kendimiz yapacaz :) :)

Takıl bana o zaman.

meriç ben askerden geldikten sonra durumu ayralarsam işe girmeden gidebiliriz istediğin yere sıkıntı yok ben varım :)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
NE TARAFLARA gıdeceksınız yaza ... yakın çevreyse bu ralara gelın gecın bakalım...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Fatih. Paket yola çıktı haberin olsun ama kargo parası biraz çok gelince görürsün
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Sizin ucuz motor satıştan kalkmış, satıldı herhalde?
Neyse, bekleyin benimkinin garantisi dolsun satarım, ona bakarsınız :)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
içimizden biri almış olmasın o makıneyı.. drtayfun garantı ne işe yararkı salcoda
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
O motor ya satıldı ya sahibi vazgeçti ya da zamlı bir şekilde tekrar ilan aktifleşecek :)
Bi ilan görmüştüm 7000'de 2000 Tl istenen bi wolf vardı İstanbul'da.
Sonra bi baktım 2600'e çekmiş fiyatı.

Sıfırının fiyatına da bakıyorum 2490'a bile var.
Mondial bu kalitede bi motor getirse 3000'den aşağı sittin sene satmaz.
Ama salcano anlamıyor bu işlerden.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
uğur ben gölcükteki salco satıcısı ve benim motora fiyat sordum. ikiside 3050tl fiyat verdi.
ama üçerler gibi bazı satıcılar aynı motoru 450tl daha ucuza satabiliyolar.
tutturabilesiye yani.
wolfun fiyatı mayıs haziran gibi 3500tl leri bulur.
aha buraya yazıyorum
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
uğur ben gölcükteki salco satıcısı ve benim motora fiyat sordum. ikiside 3050tl fiyat verdi.
ama üçerler gibi bazı satıcılar aynı motoru 450tl daha ucuza satabiliyolar.
tutturabilesiye yani.
wolfun fiyatı mayıs haziran gibi 3500tl leri bulur.
aha buraya yazıyorum

Bana Gölcük'teki 3750 dedi abi.
Dayı yeme bizi ,internette 2500 bu motor dedim.
Sonra en son 3000'e bırakırım ,o da senin hatrın için demişti. :mrgreen:
Piyasa değişik gerçekten..
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
meriç ben askerden geldikten sonra durumu ayralarsam işe girmeden gidebiliriz istediğin yere sıkıntı yok ben varım :)

Sen zaten yokum desende gelecen :) En başa seni yazdım kanka :) :)

NE TARAFLARA gıdeceksınız yaza ... yakın çevreyse bu ralara gelın gecın bakalım...

Karadeniz tarafı düşünüyorum ben ama bakalım 1-2 kişi daha bulursam toplanıp bir rota belirleriz.Önemli olan nereye gittiğim değil yolda olmak :) :)




Motor satışı konusunda herkez farklı bir yol izliyor.Benim aldıgım zamanda 2950 idi üçlerde.2900 e almıştım ben.Sonra kampaya çıktı ortaya :) :) Yaza gene tavan yapar fiyatlar alan şu dönemde alsın
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
iyi akşamlar arkadaşlar. Fatih aradı bugün. Fat280. Abi senin motoru satamıyorum dedi :sunny: ruhsatta sorun var dedi. :santa: ne var nesi var derken ben trafiğe gidip halledem falan filan yüreğim ağzıma geldi. En sonunda halloldu bi türlü. Sorun çözüldü. Yani satamasaydı mağdur olmasın diye geri ben almayı bile düşünmüştüm. Halletti galiba işini.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
NE TARAFLARA gıdeceksınız yaza ... yakın çevreyse bu ralara gelın gecın bakalım...

meriç demiş abi ilk iş karadeniz ama nasıl gidileceği daha belli değil bir rota belirleyip gideceğiz inş. senide bekleriz

Fatih. Paket yola çıktı haberin olsun ama kargo parası biraz çok gelince görürsün

fatih abi mesaj geldi inş. fazla tutmaz diyorum birde 30-35 tutarsa siperliğin kendisi o para zaten :)

iyi akşamlar arkadaşlar. Fatih aradı bugün. Fat280. Abi senin motoru satamıyorum dedi :sunny: ruhsatta sorun var dedi. :santa: ne var nesi var derken ben trafiğe gidip halledem falan filan yüreğim ağzıma geldi. En sonunda halloldu bi türlü. Sorun çözüldü. Yani satamasaydı mağdur olmasın diye geri ben almayı bile düşünmüştüm. Halletti galiba işini.

adem abi sorun hallettiğkde satış yapacaktık adamı çağırdım bu seferde sistemler gitti satış yarına kaldı bilgine :(

sorun neymış ADEM80 96 dan bu yana bandrol yatırmadınmı yoksa

ramazan abi ruhsatda bir seri numarası var o sistemde yanlışmış bodrum emniyetini aradım ilk çıkmadı o yüzden adem abiden yardım istedim ancak akşam üzeri telefona çıktılar ve düzelttirdim ama noterde sistem gitti bu sefer şans yok zaten bendede bir türlü yarına kaldı satış
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bende eksik çıkmaz. Buna ceza borç harç dahildir. Kusur bende değil trafikte. Ruhsat belge no sunumu ne yanlış yazmışlar ruhsata. Konu o yani. Borç harç benim işim olmaz. Sonra nasıl olmuşsa olmuş, düzeltilmiş. Fatihim benim yav. Adamım yapar. Kusur trafiğin. Ben sütten çıkmış ak kaşık. :queen:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
sana titan [adem80] tosladı yapacak bır şey yok... sakar şakir tosladıydıya ondan alıntı yaptık
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
fatih Allahın günü çok. Sorunda giderildi. Yarın verirsin üstüne. Ama bugun hakıkaten baya bi tırstım sen sorun çıktı ruhsatta abi deyince :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst