Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
fatih orayı karıştırma len. :) o ahmet abiyi tokatlarken işe yarayacak. :queen:
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
tokattan bahsetmişken 1.9 citreoen berlingo eski kasa ile 2 kasis arası yarıştık. geçti beni hıyarto :)
doğrusu 2. vitesle başladım yarışa. tamgaz verince boğuldu sanki biraz motor.
380km oldu motor bu arada ...
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
aman abi
ben kenardan eko mod giderim. zaten benim bu tonajıma 1000cc gibi bişey lazım :)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
benım bıle alasım geldı ha 2012 model tertemız duruyor aslını bılmeyız amma bedava gıbı
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
bız 2011 olanı vuruguyla aynasız sepetsız 2250 mal oldu
bu yavru gayet dedıgı gıbıyse 1750 hal olur hemide 2012

benımkının yanına bunudamı alıp koysak acaba :)
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Sagda solda para sordum da vermeye yanaşan yok.
Hazır ucuz bulmuşken kaçırmayalım dedik ama göz göre göre gidecek.
Tabi bir yılda 13.000 km de az değil bu arada.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
13000 temız bındıyse bır şey degıl fat280 beklıyoruz yorumlasın bakalım ona yakın ....
rs-guven sanada yakın sayılır...
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
fazla durmaz gıbıme geldı bu motor.. nasıp tabı bızde almış bulunduk yoksa uçardım sabaha gıdıp bakmaya ıyı yada kötu yoksa içimde kalırdıiii...
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
fazla durmaz gıbıme geldı bu motor.. nasıp tabı bızde almış bulunduk yoksa uçardım sabaha gıdıp bakmaya ıyı yada kötu yoksa içimde kalırdıiii...

aynen abi nasip işi bunlar keşke almamaydım bu kadırgayı diyorum şuan gitti güzelim motor hem koruma demiri arka çantası da varmış neden bu kadar ucuza veriyor ki anlamadım aslında
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst