Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
şu hayatta en çok zevk aldığım muhabbet motosiklet muhabbetidir mengü. Karı kız muhabbetinden bile bu kadar haz almam. :queen:
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
benim motorla e5 e çıktım bugün. malum kaskım var artık :)
neyse 75e kadar 6000 devirde vites atarak çok rahat çıkıyor. ama 5. vites 5000 devirden sonra bayılıyor gibi motor.
rodajdan mı ?
motor 6000 devirin üstüne alışmadığındanmı ?
motorun kapasitesi bumu ?
rodaj kurallarına göre 6000 devirde vites atmamdan mı ?
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
benim motorla e5 e çıktım bugün. malum kaskım var artık :)
neyse 75e kadar 6000 devirde vites atarak çok rahat çıkıyor. ama 5. vites 5000 devirden sonra bayılıyor gibi motor.
rodajdan mı ?
motor 6000 devirin üstüne alışmadığındanmı ?
motorun kapasitesi bumu ?
rodaj kurallarına göre 6000 devirde vites atmamdan mı ?

6500 de değiştir vitesi 5. viteste 6.500 devirde 80 yapıyor :) Motorun bayılması normal malum kilo artçılıdanda fazla :) :)
65000 devir en iyi torku verdiği ve uzun yolda sabit kullandığımız devir.

Motorun kapasitesi o değil :) :) Bursada otobanda denemiştim ben 123-124 km/h gibi kesici devreye giriyor.Sonrasına bassanda gitmez zaten.
Rodaj kurallarına uyuyorsun tamam iyi hoş ama arada bas hani farklılık olsun motorda biraz devir görsün :)
Şimdilik aklıma gelen bu kadar gene ihtiyac olursa yaz elimizden geleni yaparız.

---------- Post added at 14:01 ---------- Previous post was at 13:59 ----------

O zaman zevk almaya bakacaksın :) Benim de artık zevk aldığım sadece motor muhabbeti ( 2 tekerli olan 2 ayaklı olan değil ) :)

Neden abi hayır olsun?Sattın mı motoru?
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
@rapsy_09
kilo artçılıdan geçtim boy da 1.85 olunca paraşüt etkisi oluyor. şöyle diyeyim göbek ve üstü kısım okadar genişki aynalardan arkayı değil kendimi görüyorum. genede 0-80km si beni çok tatmin etti. bana fazla bile bu motor :)


@absolit
salcano yeni yayılan bir motor olduğundan 2. eli zayıf. bence yokpahasına satacağına satma. askerden gelince binersin paşa paşa.

bu arada benim rolantiyi 1250 devire ayarlamış usta. sizin rolanti ne alemde ?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Ben 65 kiloyum uçururum bu motoru o zaman :p
Satanlar biraz daha beklesin önümüzdeki yaz başına doğru çok rahat 3,500'e çekerler bu motorun fiyatını.
İkinci eliniz daha kıymetlenir.
Laf kondurulmayan,2.eli hemen gider diyen ybrleri inceliyorum.
2004-2008 arası 2500-3000 tl arasında istiyorlar motorlara,aylardır da ilanlar duruyor yerlerinde.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Salcanoda devir kesici olduğunu bilmiyordum iptal edebiliyormuyuz?
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Ayıptır sorması niye iptal ediyorsunuz:silent: Grang kolu silindirden kendine pencere açıp dışarı çıksın deyemiiii:sunny: yoksa 110-120 km hızlarda giderken şakkıırttt deye motor kendini kitlesin deyemi :sunny:
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
bikaç resim az önce benim çocukla çekildik

img20121118134354.jpg

img20121118134345.jpg

img20121118134231.jpg

img20121118134219.jpg
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Hay maşallah yeğeni şimdiden alıştırıyon bakıyom :cherry: ama ilerde ondan fırsat bulupta zor binersin sen motora bak haberin ola :mrgreen:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Ayıptır sorması niye iptal ediyorsunuz:silent: Grang kolu silindirden kendine pencere açıp dışarı çıksın deyemiiii:sunny: yoksa 110-120 km hızlarda giderken şakkıırttt deye motor kendini kitlesin deyemi :sunny:

Abi millet kesicisiz motora kesici takmak için uğraşır biride sökmek için uğraşşın elleme :) Onu yapacak elektronikçi bulamaz zaten :)

---------- Post added at 18:14 ---------- Previous post was at 18:12 ----------

Maşallah abi allah nazardan saklasın.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
maşallah tahsin nazar değmesin.
Ahmet abi bu motorun devrini değilde torkunu yükseltmem lazım :pl: ne dersin?
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
tahsin abi maşallah tam iyi yakışmışsın motorun sütüne yeğende yakışmış geleceğin motorcusu

maşallah tahsin nazar değmesin.
Ahmet abi bu motorun devrini değilde torkunu yükseltmem lazım :pl: ne dersin?

adem abi sen yeterki site tork istiyorsan yapman gereken tek şay var ön dişliyi 13 lük yap tamadır bak nasıl şahlanıyor motor :) ama hızdan feragat edersin oda ayrı bir durum yakıtda artar
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
maşallah tahsin nazar değmesin.
Ahmet abi bu motorun devrini değilde torkunu yükseltmem lazım :pl: ne dersin?
Ben bilmem fatih ustam bilir deyecedimki cevabı yapıştırmış hemencecik zaten :cherry: bunu yapan mühendisler bu kadar torku uygun gördülerse vardır bi hikmeti derim geçerim ben şahsımca :cat:
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
teşekkürler arkadaşlar.
e ben bineyim çocuk binmesin olmaz tabi. ehliyetini alınca hep binsin (13 yıl sonra muhaha :)
hoş bende ocak ayında alacağım a2 ehliyetimi.. :)

adem biz wolfçularda var bir terslik. herkes dişli büyütür biz küçültürüz..
bende düşünmüştüm benim motoru toplarken ön dişli küçültmeyi ama gerek yokmuş..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst