Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
gel uğur gel. Sayfamızı süsle :rendeer: ybr ye 4800 paramı verilir yahu? 3 liraya tamamdır bu iş.
Yav tahsin bi biz göremedik şu kafa kaldırmaları :sunny: senin debriyaj balataları yeni ondan olmasın? :)

İnsallah abi :)
Torku iyi diyorlar ama benim için son hızda önemli,apaçilik var bende soylemesi ayıp,limitleri zorlarım :queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
100-110 arası düzde. Benim için yeterli. Artçımla 105 km gibi seyredebiliyorum :cat:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Öyle abi haklısın.
Cumartesi üçerlere gidip bende şu işi bitireceğim,okula minibüslerle gitmekten gına geldi.

bence iyi edersin hem kargo ücretsiz bütün şehre gönderiyorlar hemde ucuza veriyorlar iyi karar

gel uğur gel. Sayfamızı süsle :rendeer: ybr ye 4800 paramı verilir yahu? 3 liraya tamamdır bu iş.
Yav tahsin bi biz göremedik şu kafa kaldırmaları :sunny: senin debriyaj balataları yeni ondan olmasın? :)

sende ön kaldırmayıver abi düzgünce kalkıyorsa sıkıntı yok :p

İnsallah abi :)
Torku iyi diyorlar ama benim için son hızda önemli,apaçilik var bende soylemesi ayıp,limitleri zorlarım :queen:

uğur apaçhelik yapacam dersen bu motor sana göre değil hız yapmaz pek ama iyi uzun yol yapılır sorunsuzca hız isteyen apaçhenin kendisini alması gerek :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
evet bide ayar çektınmi azda yakar off tadından yinmez :)

bu aralar tatlıhız ve tsubasa piyasada yok. Kayıplar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:49 ----------

fatih ön dişli bi numara büyükya ondandır. Ama titan şahlanıyor, ok gibi fırlıyor, yerinde durameyipduru :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
bence iyi edersin hem kargo ücretsiz bütün şehre gönderiyorlar hemde ucuza veriyorlar iyi karar



sende ön kaldırmayıver abi düzgünce kalkıyorsa sıkıntı yok :p



uğur apaçhelik yapacam dersen bu motor sana göre değil hız yapmaz pek ama iyi uzun yol yapılır sorunsuzca hız isteyen apaçhenin kendisini alması gerek :)

İnsallah Fatih kardeş,cumartesi gider paramı verir,kargomu beklerim ,Allah nasip kısmet ederse :)
Hız konusunda da takılıyorum zaten, 80-90 aheste aheste gitmenin tadı bambaşka oluyor:)
Tabi arada basmakta lazım :p
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
abi benim motorda şahlanmıyor durduk yere :) Nedenki acaba ??

Tatlı kayıp zaten manisaya geldik adres sorcak kimse yok :D Tsubasa geçen buralardaydı 3-4 güne bir giriyor.

Uğur şimdiden hayırlı olsun diyelim.Aracı toplucak servise dikkat et tahsins gibi sıkıntı yaşama.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
herhalde benim motorda anormallik var. gaz ayarı açık sanırım.
mesela gaza dokunuyorum. köklemişçesine atıyor motor kendini. kilo fazla olduğundan yük arkaya binince ön teker havalanıyor.
yada 1. vites u dönüşü yaparken gaza dokununca anormal yüklenip beni atıyor üstünden.
o yüzden u dönüşlerini yarım debriyaj yapıyorum.

ben motor toplanmadan servise "abi motor devamlı 150kg taşıyacak oona göre ayar yap" demistim. ustada harbi ayarlamış. harbi ayarlamış.:)

wolf dün ilk ciddi sınavını verdi. gece 50 km ile giderken önüme dev hız tümseklerinden çıktı. dedim "euzubesmeleyi çek. şimdi vatan toprağını öpecen..". ama 2 metre kadar uçup gene yere indim. hiçbişey olmadı.

birde yuvacığın tepelerine çıktım dün. malum köy yeri polis molis olmaz dedim. neyse en tepede bir çiş molası verdim. (malum dağın başı buz gibi. ayaklar üşüdü) neyse yaparken çişimi mavi bir araba durdu. ulan yoksa dedim. kafayı bir çevirdim. abov jandarma..!
tabi öyle dolmuşum durduramıyom çişi. bir yandanda arabadan inen uzman çavuş bana doğru koşuyor.. lanet çiş durmuyor arkadaş. düşünüyorum bide bi yandan "lan izinsiz balık avlayan köylüye 240tl yazan jandarma, ehliyeti ruhsatı plakası kaskı olmayan bunlada kalmayıp bide yol kenarına işeyen bana nasıl bir ceza yazabilir". tabi bu arada çiş kontrolden çıktı. neyse uzman geldi yanıma. ve sordu sorusunu. "pardon, anadolu lisesi nerede.?".
"allah belanı vermeye uzman". 30 yaşında adamı üstüne işettin lan. neyseki eve gidinceye kadar rüzgardan üstüm kurudu. ama tabi sağlam bi koku var üstümde. eve gelincede hatun görmeden üstümü başımı makinaya atıp çalıştırdım.

buda böyle bir anımdır.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211
herhalde benim motorda anormallik var. gaz ayarı açık sanırım.
mesela gaza dokunuyorum. köklemişçesine atıyor motor kendini. kilo fazla olduğundan yük arkaya binince ön teker havalanıyor.
yada 1. vites u dönüşü yaparken gaza dokununca anormal yüklenip beni atıyor üstünden.
o yüzden u dönüşlerini yarım debriyaj yapıyorum.

ben motor toplanmadan servise "abi motor devamlı 150kg taşıyacak oona göre ayar yap" demistim. ustada harbi ayarlamış. harbi ayarlamış.:)

wolf dün ilk ciddi sınavını verdi. gece 50 km ile giderken önüme dev hız tümseklerinden çıktı. dedim "euzubesmeleyi çek. şimdi vatan toprağını öpecen..". ama 2 metre kadar uçup gene yere indim. hiçbişey olmadı.

birde yuvacığın tepelerine çıktım dün. malum köy yeri polis molis olmaz dedim. neyse en tepede bir çiş molası verdim. (malum dağın başı buz gibi. ayaklar üşüdü) neyse yaparken çişimi mavi bir araba durdu. ulan yoksa dedim. kafayı bir çevirdim. abov jandarma..!
tabi öyle dolmuşum durduramıyom çişi. bir yandanda arabadan inen uzman çavuş bana doğru koşuyor.. lanet çiş durmuyor arkadaş. düşünüyorum bide bi yandan "lan izinsiz balık avlayan köylüye 240tl yazan jandarma, ehliyeti ruhsatı plakası kaskı olmayan bunlada kalmayıp bide yol kenarına işeyen bana nasıl bir ceza yazabilir". tabi bu arada çiş kontrolden çıktı. neyse uzman geldi yanıma. ve sordu sorusunu. "pardon, anadolu lisesi nerede.?".
"allah belanı vermeye uzman". 30 yaşında adamı üstüne işettin lan. neyseki eve gidinceye kadar rüzgardan üstüm kurudu. ama tabi sağlam bi koku var üstümde. eve gelincede hatun görmeden üstümü başımı makinaya atıp çalıştırdım.

buda böyle bir anımdır.

Tahsin korku adamı ne hallere sokuyor :) neyse ki sıkıntı olmamış iyi yırtmışsın geçmiş olsun.. :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
herhalde benim motorda anormallik var. gaz ayarı açık sanırım.
mesela gaza dokunuyorum. köklemişçesine atıyor motor kendini. kilo fazla olduğundan yük arkaya binince ön teker havalanıyor.
yada 1. vites u dönüşü yaparken gaza dokununca anormal yüklenip beni atıyor üstünden.
o yüzden u dönüşlerini yarım debriyaj yapıyorum.

ben motor toplanmadan servise "abi motor devamlı 150kg taşıyacak oona göre ayar yap" demistim. ustada harbi ayarlamış. harbi ayarlamış.:)

wolf dün ilk ciddi sınavını verdi. gece 50 km ile giderken önüme dev hız tümseklerinden çıktı. dedim "euzubesmeleyi çek. şimdi vatan toprağını öpecen..". ama 2 metre kadar uçup gene yere indim. hiçbişey olmadı.

birde yuvacığın tepelerine çıktım dün. malum köy yeri polis molis olmaz dedim. neyse en tepede bir çiş molası verdim. (malum dağın başı buz gibi. ayaklar üşüdü) neyse yaparken çişimi mavi bir araba durdu. ulan yoksa dedim. kafayı bir çevirdim. abov jandarma..!
tabi öyle dolmuşum durduramıyom çişi. bir yandanda arabadan inen uzman çavuş bana doğru koşuyor.. lanet çiş durmuyor arkadaş. düşünüyorum bide bi yandan "lan izinsiz balık avlayan köylüye 240tl yazan jandarma, ehliyeti ruhsatı plakası kaskı olmayan bunlada kalmayıp bide yol kenarına işeyen bana nasıl bir ceza yazabilir". tabi bu arada çiş kontrolden çıktı. neyse uzman geldi yanıma. ve sordu sorusunu. "pardon, anadolu lisesi nerede.?".
"allah belanı vermeye uzman". 30 yaşında adamı üstüne işettin lan. neyseki eve gidinceye kadar rüzgardan üstüm kurudu. ama tabi sağlam bi koku var üstümde. eve gelincede hatun görmeden üstümü başımı makinaya atıp çalıştırdım.

buda böyle bir anımdır.

ucuz atlatmışsınız ama bir dahaki sefere böyle olmaya bilir onun için çok dikkatli olun önce plakayı çıkarın evrakları bekleyin ondan sonrada en kısa zamanda ehliyetinizi alın
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
ehliyete yazıldım fatih. ocak ayında alacam insallah. ben ehliyet aldığım zamanlarda böyle şeyler yoktu. basıp parayı istediğin ehliyeti alıyodun.
şimdi zorlaşmış bayaa. doğrusuda bu elbet.
evrakları yollamışlar. bugün yarın gelir. tabi arka çantalarıda ruhsata işleteceğim. iştakipçi öpüleceğiz el mecbur. para bitti.
motor göz kırpıyo hadi gel gezelim diye :)
 
Katılım
5 Kas 2008
Mesajlar
89
Bu zamana kadar kullandiğim en küçük hacimli en masrafsız motosiklet salcano 125 s

galiba mayısta aldım tam hatırlamıyorum haziranda olabilir ama 1 ay sonra temmuz gibi trafiğe cıkardım

ilk olarak alir almaz 2 kişi 140 kg olarak konyadan bir ilçeye gittim giderken yolda su için durduğumda oringden yağ attığını hatta akıttığını iyiki durduğumu farkettim
salcanoya resimlerle beraber mail attım ben oyle firmanın ......................
bana oringi gönderdiler ama ben yolda kaldiğim için 300 tl masraf ettim bunu kim karsilayacak :S
10 gün sonra benzin tasından benzin kacırmaya basladı motor kısmı sapsarı oluyordu ilginç ötesi :) hayatımda ilk kez bole bişey görüyorum zamanında büyük makinalarla yagsızlıkdan piston bile çaktırdım yolda ama boyle basit bişey görmedim :) bi sigara bi çakmak benzin kaçiyor haydee motor yandı :) niye benzin yedek mustluk tasından benzin akiyor :)) salcanonun buna da bi cevabı olmadı

servis mi ben oyle servisin varya götürmüyorum servise felan ben onlardan daha cok anlarım motordan salcanosu olan hiç bi arkadasımıda yönlendirmiyorum bizde 3 adet var bu motordan :)

hah tamam artık rodaj bitti motor bi kıvama girdi rüzgar karsımdan gelirse 70-80 :)) arkamdan eserse 100-110 :)) iki kişi ile 80-90 anca 100 ü göremedim görebilien varsa kafa grenajlı modeli ile görüyorlardır :)

sözün özü
5350 km deeyim 5 aydan daha kısa süren bir zamanda hakkını vererek binerim sehir içinde cok rahat titresimi az daha onceki makinalarımla kıyaslamam ama ben cok memnunum memnun olmayan da olavağını hiç düşünmüyorum

alacak olanlara hayırlı olsun derim ;) güzel motur :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:57 ----------

bu arada sitenin çok eski üyelerindenim ilk makinam
cbr 929 rr
600 rr
600f
1000rr
cbf 250
er-5
vee salcano 125 s
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
emre motoru yaktınmı yanı cok tehlıkelı demekkı kronık bır sorun bu gecmış olsun bu yorumu okuyan kışının uzak duracagına emınım... benım motordada var benzın kacırması conta ıle hallettıım o sorunu... bende konyadan aldım motoru emre dıye bır arkadaştan eski marangozlarda sen olmayasın şimdi bu arkadaş...

oda servıs bır şey yaptı dedı ama anlamadım ılk zamanda yanmış mı ne ballı ıle halletmışler heralde motor bölümünün ordan bahsetti....
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ne çok sorunu varmışta benim haberim yokmuş. :santa: :queen: at binicisine göre kişner. Unutmayın.
 
Katılım
5 Kas 2008
Mesajlar
89
hee at sahibine göre kişner 114 km de oringden yağ kaçırması sahibi ile alakalıdır haklısın :)
162 km de benzin musluğundan benzin kaçırmasıda evet benim hatam :)))

valla hiç güleceğim yoktu bak adı üstünde gidiyorsun kutu içi motosiklet aliyorsun 0 km el değmemiş oynanmamış
servis denen yere veriyorsun agzını yüzüne bakmadan bi aküyü takıp lastikleri şişirip teslim ediyorlar :))

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:01 ----------

ha bu arada ben motora biniyorum çok işükür 5000 km dir bir sorun cıkarmıyor
servise değil kendime emant edip kendim bakımlarını yaptiğim için olsa gerek ;)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yaptır arkadaşım ilk aldığında ufak tefek hatalar elbette çıkacaktır. Onları yaptırıp atı kendine göre kişneteceksin. Heee
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
hee at sahibine göre kişner 114 km de oringden yağ kaçırması sahibi ile alakalıdır haklısın :)
162 km de benzin musluğundan benzin kaçırmasıda evet benim hatam :)))

valla hiç güleceğim yoktu bak adı üstünde gidiyorsun kutu içi motosiklet aliyorsun 0 km el değmemiş oynanmamış
servis denen yere veriyorsun agzını yüzüne bakmadan bi aküyü takıp lastikleri şişirip teslim ediyorlar :))

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:01 ----------

ha bu arada ben motora biniyorum çok işükür 5000 km dir bir sorun cıkarmıyor
servise değil kendime emant edip kendim bakımlarını yaptiğim için olsa gerek ;)

Peki bu sorunlar karşısında muhatap bulabildiniz mi ?
Sıfır motor alıpta orası burası için ekstra masraf yapmak kötü olur gerçekten.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Bu yağ kaçırma olayını çözemedimde benzin musluğu benimde kaçırıyordu.Conta kestirip koyunca sorun ortadan kalkıyor.Salcano servisleri çok dandik onun yerine bildiğiniz bir ustaya yaptıracaksınız veya kendiniz yapacaksınız.Motoru sıfır aldığımda gittim servisin cırağı ile beraber topladık motoru.Bakımlarıda anlaştığım yere götürüp sadece gereken malzemeleri oradan almak şartı ile tamircide kendim yapıyordum
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
wolfcular
benzin musluğunun 2 pozisyonu var. bir aşağı birde yukarı. birinde tam dolu bardak diğerinde yarım dolu bardak gösteriyor.
tam dolu bardak normal depo
yarım dolu bardak yedekten mi çekiyor anlamına geliyor ?

benim motorda yağ kaçırma yok. benzin kaçırmasını nasıl anlarız acaba ?
arada bir stop edince benzin kokusu duyuyorum. egzostanmı başka yerden mi bakmadım..

abi ne sorunlar yaşamış adam halen memnun. oda ilginç..
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Peki bu sorunlar karşısında muhatap bulabildiniz mi ?
Sıfır motor alıpta orası burası için ekstra masraf yapmak kötü olur gerçekten.

sıfır motor almayla bitmiyor ruhsat çıkarırken bir aksilik olmuştu 1 hafta uğraşmıştım ben :) Birde lastikleri beğenmicen onu tubless e cevircem yok çakmaklık koycam koruma demiri takcam derken sana extradan 600-700 lira gibi bir masrafı olacak.Demedi deme.Ben alacağım zaman fatihin motorumu alayim sıfırmı alayim diye düşündüm durdum sonra sıfır aldım.Sonuç ortada.3500 civarı bir maliyeti var şuanda motorun bana :) :) ama memnunum oda var

---------- Post added at 17:34 ---------- Previous post was at 17:32 ----------

wolfcular
benzin musluğunun 2 pozisyonu var. bir aşağı birde yukarı. birinde tam dolu bardak diğerinde yarım dolu bardak gösteriyor.
tam dolu bardak normal depo
yarım dolu bardak yedekten mi çekiyor anlamına geliyor ?

benim motorda yağ kaçırma yok. benzin kaçırmasını nasıl anlarız acaba ?
arada bir stop edince benzin kokusu duyuyorum. egzostanmı başka yerden mi bakmadım..

abi ne sorunlar yaşamış adam halen memnun. oda ilginç..

tam bardak normal depo yarım bardak yedek depoyu gösterir.2 sinin ortasında bir nokta (.) vardır orasıda kapalıyı gösteriyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst