Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Haz 2011
Mesajlar
173
ben plaka hariç istanbul/tuzla/üçerler salcano bayisinden 2600tl/12taksite aldım. kazık yeme.
sen istanbuldan alsan bile senin şehrindeki servisin motoru toplaması daha iyi olur. muhattap alabileceğin biri olur karşında.
hadi istanbulda toplandı plakası takıldı farzet. daha rodajdaki 0 motorun kurye tarafından hayvanlar gibi sürülerek düzceye gelmesi rodajı olumsuz etkiler.
düzcede servisi yok listeye baktım salcanonun sitesinde
burda toplasa bencede iyi olur genede alıcam yer illa toplayacak bir yere yonlendiricek
en azınan servis muhattabım olucak
bi sorum olucak servis kurulum ucreti alıcakmı
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
uğurcum önü yuvarlak far yaparsan fatihinki gibi siperlik uyar. Veya var olan kısa siperliğin üstüne fat280 den aldığım motor gibi monte edilebilir.

adem abi nasılsın benim sana sattığım motordaki karbüratörü bana göndersene abi :p sana orjinal karbüratör yollayam :p :)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
düzcede servisi yok listeye baktım salcanonun sitesinde
burda toplasa bencede iyi olur genede alıcam yer illa toplayacak bir yere yonlendiricek
en azınan servis muhattabım olucak
bi sorum olucak servis kurulum ucreti alıcakmı

ben bir üçerleri ara sor derim. hallederler. burdada gözükmüyor ama aslında varmış.
servis 10tl benzin koydu onu istedi sadece. para istemiyor yani toplamak için.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
:) :) Bırak bu işleri kadırgayı ayarlamakla uğraşmayam diye ayarlı ile değişem diyon bilmiok sanki :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Peki abi aman o kadar olsun.

---------- Post added at 02:00 ---------- Previous post was at 01:58 ----------



abi yükü boşverde ön camı sevdim :) Fiyat nedir?
ben 80 tl ye aldım sahibinden de vardı

---------- Post added at 20:07 ---------- Previous post was at 20:05 ----------

helal fatih. Hemide çuval çuval. Vay be.
ee adem ne için aldık oğlum ybr yi tam bi arı diyebiliriz ona vız vız çalışıyor:cat:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
:) :) Bırak bu işleri kadırgayı ayarlamakla uğraşmayam diye ayarlı ile değişem diyon bilmiok sanki :)


kanka onu ayarlatyana kadar canım çıkmıştı biliyon mu adem abi orjinal isterse değişelim demek istedim benim için orjinal yan sanayi farkt etmez iş görsün yeter

satılık. 250 tl. :queen:

adem abi o paraya ben orjinal ybr karbüratör alırım sana verdiğim yan sanayi 80 tl ye almıştım sen bana 250 ye mi satcan kalsın istemiyom :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
fatihim kusura bakma. Vermem. Saat gibi çalışıyo. Jikle nedir bilmiyorum.yani ayarını kaçırmak istemiyorum. Anlayışla karşılayacağını umuyorum. :rendeer:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
fatihim kusura bakma. Vermem. Saat gibi çalışıyo. Jikle nedir bilmiyorum.yani ayarını kaçırmak istemiyorum. Anlayışla karşılayacağını umuyorum. :rendeer:

yok abi estağfurullah o karbüratör senin ben sadece önerdim abi önermek suç mu :) abi zaten onun ayarını hiç bozma onu ayarlayana kadar canım çıktı böyle sürmeye devam et :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
2 traktör eve çektim. 1 traktör de önceden çekmiştim, şimdi kışa hazırım :) motorda sorun yok. Arada zincirini yağlıyom o kadar.daha senin koyduğun yağ var içinde. Gezmeye fırsatım yok işten.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
2 traktör eve çektim. 1 traktör de önceden çekmiştim, şimdi kışa hazırım :) motorda sorun yok. Arada zincirini yağlıyom o kadar.daha senin koyduğun yağ var içinde. Gezmeye fırsatım yok işten.

anladım abi hayırlısı kışa bol bol odun yakacan işte bu arada o yağ seni yaza çıkarır kış geldi pek binmen attık motora
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
aldıktan sonra daha bin km civarı yol yaptım. Ocak ayında falan gelir yağ değişimi. Kar yağsa binerim motora. Yaz kış farketmez.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst