Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yok arkadaşım zeytin silkmekten kurtuldum. %50 si yerde ağaçların. Ağaçların çoğu kel kaldı. Dallar yerde. Hatta bazılarının sadece kökü kaldı. Gerisi uçtu. Banada bol bol odun ve iş çıktı.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
tarlamdan hortum geçti arkadaşlar. Durum bu. F54 fatih, ybr enle gel, sana 1 ybr dolusu odun vereyim. :cat:
saol adem zaten benim ybr kış gelince eşek arabası niyetine biniyorum paranın gözü kör olsun yani:queen:
kışın ybr ile ördek güvercin tavşan avlarına giderim garibim baştan aşşağıya kırmızı çamur olur baba dağında ki gibi hemde:pl:








 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Peki abi aman o kadar olsun.

---------- Post added at 02:00 ---------- Previous post was at 01:58 ----------

saol adem zaten benim ybr kış gelince eşek arabası niyetine biniyorum paranın gözü kör olsun yani:queen:
kışın ybr ile ördek güvercin tavşan avlarına giderim garibim baştan aşşağıya kırmızı çamur olur baba dağında ki gibi hemde:pl:



[url]http://c1211.hizliresim.com/13/b/ftxh7.jpg[/url]




[url]http://c1211.hizliresim.com/13/b/ftxjn.jpg[/url]

abi yükü boşverde ön camı sevdim :) Fiyat nedir?
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
adem abi sibob ayarı için sibobları neyle cevirebiliriz.Kargaburunla çevirenleri gördüm nette ama oda vidaları sıyırır ileride sıkıntı çıkarır diye düşünüyorum
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
fatih daha iyi anlar. Ben hep titanlara ayar çektim. Ybr tarzlarına daha hiç ayar çekmedim.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tepede kargaburunla tutulacak kare bi yer var. Ordan tut, altından anahtarla çevir. Sentil çakısı lazım sana. Fatihte vardı.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Bende düzcedeyim istanbuldan alıcam ben bayiyi aradım işlemleri başlatalım dedi
istanbuldan kurye bi arkadaş getiricek motoru

ben plaka hariç istanbul/tuzla/üçerler salcano bayisinden 2600tl/12taksite aldım. kazık yeme.
sen istanbuldan alsan bile senin şehrindeki servisin motoru toplaması daha iyi olur. muhattap alabileceğin biri olur karşında.
hadi istanbulda toplandı plakası takıldı farzet. daha rodajdaki 0 motorun kurye tarafından hayvanlar gibi sürülerek düzceye gelmesi rodajı olumsuz etkiler.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
adem abi sibob ayarı için sibobları neyle cevirebiliriz.Kargaburunla çevirenleri gördüm nette ama oda vidaları sıyırır ileride sıkıntı çıkarır diye düşünüyorum

meriç ben gelecem dedim ya la yanına ben ayarlarım sen merak etme acele etme acele işe şeytan karışır :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
hafif orta devirlerde titreşim var ama çok çok az. O kadarda olsun. Jikle kullanmıyorum, hava 13 derece. Bu sıralar paylaşımlar azaldı. Galiba geçen korkuttum :sunny: bazen kendimde girip bakıyorum, yazacak bişey bulamıyorum, geri çıkıyorum. Hergün ne yazacazki? Yaz yaz bitti. Muhabbette yok. Ahmet abı gelsede bi tokatlasam. :santa:
Ne diyon la tokatçı Adem :cherry: ben hep burdayım :mrgreen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ahmet abi artık tokat atamıyorum. Atçak kimse kalmadı. Özellikle fatihi tokatladıktan sonra. :sunny:
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
arkadaşlar yağmur nasıl etkiler bizim motorları ?
geceleri branda örtsemde gündüz ıslanıyorum.
başta zorlansamda şimdi gezmeden duramıyorum :) 55km oldu motor. ah bi evraklar gelse plakayı çıkarsam dahada gezerimde.
1-2-3. vites 4000 deviri geçmeden sakin şehiriçı geziyorum. malum rodajın ilk 150kmsi böyle gidecek.
kaskıda gdr marka 2. el aldım.
xxl aldım. kasksız olmuyor hani.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
tahsın senın yazılarını okuyunca motoru ılk aldıgım gunler geldı aklıma.bu sayfanın 7.-8. sayfalarına bakarsan sadekahve33 nıkıyle yazmıstım o gunlerde.aynı hısler aynı duygular.... :)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
abi bide ben ilk defa motosiklet kullandığımdan bayaa heeycanlıyım.
e malum hatuna anlatsam bön bön bakar. bari buraya yazayım da rahatlıyayım :)
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
aynen dogru soylersın.yanlız ben sana soyleyeyım evden once karsı cıkılıyor.kucuk bı anı bu yaz.erdek bana 35 km falan.cat kapı yanı.hazıran sonu hava 38-40 derece ogle saatlerı.ewe geldım hatuna dedım ben erdege gıdıyorum havlumu parmak arası terlıgım ve sortum lutfen geleceksen sende hazırlan.motorla gıdecegım ıcın gelmedı zıra o gunlerde karsı.saate bak dedım cıkarken.yarım saat sonra erdekte denıze gırerken bırıne fotolarımı cekıp gonderdım hatuna o oldu.sımdı benden once hazırlanıyo...motor bı tutku oluyo hakkaten...
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
uğurcum önü yuvarlak far yaparsan fatihinki gibi siperlik uyar. Veya var olan kısa siperliğin üstüne fat280 den aldığım motor gibi monte edilebilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst