saol adem zaten benim ybr kış gelince eşek arabası niyetine biniyorum paranın gözü kör olsun yani:queen:tarlamdan hortum geçti arkadaşlar. Durum bu. F54 fatih, ybr enle gel, sana 1 ybr dolusu odun vereyim. :cat:


saol adem zaten benim ybr kış gelince eşek arabası niyetine biniyorum paranın gözü kör olsun yani:queen:
kışın ybr ile ördek güvercin tavşan avlarına giderim garibim baştan aşşağıya kırmızı çamur olur baba dağında ki gibi hemdel:
[url]http://c1211.hizliresim.com/13/b/ftxh7.jpg[/url]
[url]http://c1211.hizliresim.com/13/b/ftxjn.jpg[/url]
Bende düzcedeyim istanbuldan alıcam ben bayiyi aradım işlemleri başlatalım dedi
istanbuldan kurye bi arkadaş getiricek motoru
adem abi sibob ayarı için sibobları neyle cevirebiliriz.Kargaburunla çevirenleri gördüm nette ama oda vidaları sıyırır ileride sıkıntı çıkarır diye düşünüyorum
Ne diyon la tokatçı Adem :cherry: ben hep burdayım :mrgreen:hafif orta devirlerde titreşim var ama çok çok az. O kadarda olsun. Jikle kullanmıyorum, hava 13 derece. Bu sıralar paylaşımlar azaldı. Galiba geçen korkuttum :sunny: bazen kendimde girip bakıyorum, yazacak bişey bulamıyorum, geri çıkıyorum. Hergün ne yazacazki? Yaz yaz bitti. Muhabbette yok. Ahmet abı gelsede bi tokatlasam. :santa:
saol adem zaten benim ybr kış gelince eşek arabası niyetine biniyorum paranın gözü kör olsun yani:queen:
kışın ybr ile ördek güvercin tavşan avlarına giderim garibim baştan aşşağıya kırmızı çamur olur baba dağında ki gibi hemdel:
[url]http://c1211.hizliresim.com/13/b/ftxh7.jpg[/url]
[url]http://c1211.hizliresim.com/13/b/ftxjn.jpg[/url]
Çuvalları ruhsata işlettin mi paşam ?saol adem zaten benim ybr kış gelince eşek arabası niyetine biniyorum paranın gözü kör olsun yani:queen:
kışın ybr ile ördek güvercin tavşan avlarına giderim garibim baştan aşşağıya kırmızı çamur olur baba dağında ki gibi hemdel:
[url]http://c1211.hizliresim.com/13/b/ftxh7.jpg[/url]
[url]http://c1211.hizliresim.com/13/b/ftxjn.jpg[/url]