Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
valla hiçbir fikrim yok. ama benim gibi 115kg lik bir adamı üstünden atacak kadar güçlü. atamadı daha ama yakındır..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
valla hiçbir fikrim yok. ama benim gibi 115kg lik bir adamı üstünden atacak kadar güçlü. atamadı daha ama yakındır..
Alıştıktan sonra eminim yetersiz gelecektir :)
Eski kullanıcı arkadaşlar daha iyi bilgi verecektir.
Siz Gölcük'te mi ikamet ediyorsunuz,resim çektiğiniz alan çok tanıdık geldi.
Bende Değirmendere'de oturuyorum.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Şehir içi gayet tatmin edici motor ancak şehirler arası aynı seyi söyleyemem.Birde daha yüksek cc motorlar ile şehirler arası yol yapmıssan hiç yetmiyor.Özellikle araç sollamaya gelmiyor.motorum 7050 km de falan.bunun 6 bin km si şehirler arası yolda geçmiştir diyebilirim.Ispartada kurye olarak çalışıyordum şirket motoruda olunca elimin altında pek binmedim.Lastik konusunu iyi yapmıssın ama bana sorarsan önüde değiştirmelisin.Ben pirelli DuraTraction modeli kullanıyorum yol tutuşu ve ıslak zemin performansı olarak çok güzel tavsiyede edebilirim.Gelelim firen sorununa.Ona yapcak birşey yok biraz ötüyor :) :) Balatayı değiştirirsen düzeliyormuş.Bu şekilde balata bitene kadar kullanayimde bitince onuda test ederiz.Ben manisa-ısparta arası 430 km falan hiç kontak kapatmadan gidiyorum motor yönünden sıkıntı yaşamadım.Ben fatih ve ahmet abi erdek'e gitmiştik.Ondada hiçbirimiz sorun yaşamadık.Kaliteli bir zincir yağı alıp zincirden ses gelmeye başladığında yağlarsan iyi edersin.Malum önümüz kış 500 kmdir normali ama yağmur çamur etkili olacağından ses gelince yağla gitsin :) :) Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Zaten commuter tarzda hız beklenmez ama 8 hp'de komik olur bu motosiklet için.
Mondialin yeni nesil 100 cc köylü motosikletleri bile 9-9,5 hp :)
Kredi kartı problemim vardı onu çözdüm,haftaya elimde olacak.
O zamana dek karar vereceğim,belki bende salcanocu olurum :mrgreen:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Meriç ciğim öncelikle çok geçmiş olsun sen yeterki iyi olda uzun yol yapma istersen sıkıntı yok önce sağlık yani :rendeer: ama 6 ay diyorsun 6ay sonra başlıyor zaten sezon asıl gezilecek zaman o zaman yani :cat:

Teşekkür ederim abi.Hakkımızda hayırlısı neyse o olsun.O kadar çanta aradık ses çıkmadı.Bende depoüstü çanta aldım. :) :) Fatih sağolsun benim kredi kartında sorun çıkınca onun karttan aldık.Tek eksik yan çanta onuda hallederiz.



Bu arada taktığım tozluğunda nihayet fotoğrafını çekebildim montaj biraz aceleye gelsede çok faydalı oldu benim için :cat: en azından ayakkabılarım çamur içinde kalmıyor yağışlı havalarda buyrun
[url]http://img690.imageshack.us/img690/2710/goruntu2600.jpg[/URL]

Abi gayet başarılı olmuş eline sağlık.Kışın motosiklet kullanacaksan sana şöyle birşey şart

img0011ltj.jpg


Ispartada havanın sağı solu belli olmadığından şart olan birşeydi.Hem lastiğin su atmasına engel oluyor hem ayaklara gelen rüzgarı kesiyor.Reklamcıdan 5-10 liraya teğmin edebilirsin.İstersen ölçülerini verebilirim.

---------- Post added at 16:41 ---------- Previous post was at 16:39 ----------

Zaten commuter tarzda hız beklenmez ama 8 hp'de komik olur bu motosiklet için.
Mondialin yeni nesil 100 cc köylü motosikletleri bile 9-9,5 hp :)
Kredi kartı problemim vardı onu çözdüm,haftaya elimde olacak.
O zamana dek karar vereceğim,belki bende salcanocu olurum :mrgreen:

hız beklemekten ziyade biraz daha güç bekliyoruz şehirler arası yokda.Kamyonun arkasında giderken araç zaten kesiyor rüzgarı motor çok rahat gidiyor ancak sollamaya geçtiğinde rüzgar seni baya yavaşlatıyor.Sollamaya çıkıp sollama yapamadan geri girersin şeridine :) :)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
@uğur
hakkaten yakınız. yuvacık konutlarda çektim o resmi ..özen motor ertan abi salcano servisi. m.ali paşa camii altında dükkanı var. on numara usta. kendisininde 2011 grenajsız siyah wolfu var. usta adam biliyor işi :)
uğur sen boşver beygiri falan. altımdan kaçacak gibi deli kaçıyor makina.

@Meriç
belkide kalkış torku yüksek geldi bana. uzun yolda dediğin gibidir. malum bende ehliyet kask ruhsat hiçbiri olmadığından deneyemedim.

ön fren sesi sıkıcı. çok yüksek metalin metale sürtme sesi geliyor. plaka çıksın ilk iş frenleri göstereceğim servise.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Ana fabrikasının sitesinde teknik veriler 8 hp,salcano.com 11 hp.
Fark çok fazla olmasada yine de 11 hp olmasını temenni ediyorum :mrgreen:
Uzun süre kullananlar en iyi cevabı verirler artık.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
11 hp ye yakın. Belkide 11 hp. Bunca yıldır 11 hp lik motor bindim. Pek fark yok konforlu olması hariç. 11 hp den beklenen performansı veriyor. Torkunu bilmiyorum ama ybr den aşa değildir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:10 ----------

Zaten commuter tarzda hız beklenmez ama 8 hp'de komik olur bu motosiklet için.
Mondialin yeni nesil 100 cc köylü motosikletleri bile 9-9,5 hp :)
Kredi kartı problemim vardı onu çözdüm,haftaya elimde olacak.
O zamana dek karar vereceğim,belki bende salcanocu olurum :mrgreen:
Uğur kardeşim yeni motorunla sayfamıza bekleriz. :bestmt: :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
İnsallah Adem abi,Allah hakkımızda hayırlısı neyse onu versin :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Arkadaşlar biraz önce almış olduğum depoüstü çanta geldi.harita gözü cüzdan vb eşyaları koyabilceğiniz ön cep.Bozukpara cebi. var dıştan görülen.İşte fotoğraflar.

img0014vy.jpg


img0013ri.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst