- Katılım
- 1 Haz 2009
- Mesajlar
- 4,117
Balatadır kokar Ademtamam yazıyom madem. Geçen gün artçılı 400 mt kadar çok bi dik rampadan aşa indim. İlk 100 metre ön frende sıkıntı yok. 200 mt olunca ön frene daha sıkı asılmak zorunda kaldım. 300 mt den 400 mt ye kadar balata kokusu burnumun direğini düşürdü ve nerdeyse fren tutuşu %80 azaldı. Yandı yanacak ön fren balataları derken rampa aşa yol bitti :sunny: aynı rampayı 96 ve 2005 titanla defalarca indim. Böyle bi sorun olmamıştı. Ön fren balataları çok sert galiba?
Ama sert olduğunu düşünüyorsan yumuşak bi takım balatayla değiştir dene bakalım :cat: mesela ben arkayı değiştirdim yumuşak balatayla ses geliyordu frene bastığımda ve fren mesafesi uzundu ses kesildi mesafede kısaldı memnunum yani :bounce: