Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
tamam yazıyom madem. Geçen gün artçılı 400 mt kadar çok bi dik rampadan aşa indim. İlk 100 metre ön frende sıkıntı yok. 200 mt olunca ön frene daha sıkı asılmak zorunda kaldım. 300 mt den 400 mt ye kadar balata kokusu burnumun direğini düşürdü ve nerdeyse fren tutuşu %80 azaldı. Yandı yanacak ön fren balataları derken rampa aşa yol bitti :sunny: aynı rampayı 96 ve 2005 titanla defalarca indim. Böyle bi sorun olmamıştı. Ön fren balataları çok sert galiba?
Balatadır kokar Adem :) bizim kamyonlardada yüklü rampa aşağı inerken (rotarder olmayanların) balatalardan koku gelir halbuki hepsinin balatası orjinal ve a kalite (seramik karbon balata) :cat: sonuçta sıkıntı balatada değil tonajda abicim :p
Ama sert olduğunu düşünüyorsan yumuşak bi takım balatayla değiştir dene bakalım :cat: mesela ben arkayı değiştirdim yumuşak balatayla ses geliyordu frene bastığımda ve fren mesafesi uzundu ses kesildi mesafede kısaldı memnunum yani :bounce:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Yumuşak balata iyidir ses yapmaz koku daha az olur çabuk kapar fren mesafesi azalır:cat: Lakin daha çabuk biter ömürü kısadır:bounce:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
adem abi fatih onun balataları değiştirmişti sanırım dandik çıktı o balatalar.Bizde öyle bir sıkıntı yok kaliteli bir balata tak sorun kalmaz.

---------- Post added at 23:28 ---------- Previous post was at 23:10 ----------

ahmet abi şöyle birşey buldum.Bu şekilde birşey alıp içine saç kaplatsak olur aslında

http://www.enduroist.com/forum/showthread.php?t=1983
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
tamam bakalım birkaç gün daha bekleyelim Tsubasadan ses çıkar inş.

---------- Post added at 00:08 ---------- Previous post was at 00:00 ----------

Bu boyda 2 tane alsak abi bizim işimizi hertürlü görür ama maxi97 nin dediği gibi içi tahta dışı kaplama olabilir oda var.

http://www.sahibinden.com/ilan/alis...e-plus-ucretsiz-kargo-sn2511-102934531/detay/

---------- Post added at 00:24 ---------- Previous post was at 00:08 ----------

90669-albums1301-picture7406.jpg


Ybr topiğinde bir ara böyle birşey görmüştüm ghostcorc nickli üyenin motoru
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Verdiğin linkteki takım çantası olmaz zaten çünkü bize dik açılan lazım o yan açılıyor :sunny: resimdeki motorsa şenol abinin motoru ondanda fikir alabiliriz :cat:

---------- Post added at 22:59 ---------- Previous post was at 22:47 ----------

Bize bunun gibi bir şey lazım :cat:
http://www.sahibinden.com/ilan/alis...al-tasima-kutusu-masor-cantasi-94350183/detay
ama fiyatı böyle olmucak :cherry: bi sıfır az olcak mesela :wiinkk:
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
şimdi yumuşak balatamı iyi, sert balatamı?
ben motoru yenı aldıgımda degıstırdım arka balatayı ses yapıyo dıye.25 tl ye o donemde degıstırmıslerdı.sonra ne oldu dersen benım sıkayetım ses ve uzun fren mesafesıydı daha yumusak hamurlu bı balatayla sesı kesıldı ve fren mesafesı kısaldı.memnunum yanı.8-9. sayfalara bakarsan sadekahve33 nıkıyle yazdım bunları o donemde.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:17 ----------

evet balatası sert ben 20 binde iken söktüm değiştireyim diye hala sıfır gibiydi balata ve evde duruyor değiştirmen senin için iyi olur fren mesafen kısalır
bundan bahsedıyorum
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
ya fatih kızarsa? :santa: :sunny:

konuş abi sen bana ne bakıyon sana kızabilirmiyim hiç :)

ne bakarsın abi sen fatihe o sattı zaten titanı :) kadırga ile ilgili bisi yazarsak ona kızsın salcano bizimdir bizim kalacak

kadırga aldım ancak salcanonun yerini tutamaz salcanom başkaydı benim o canımdı karakızımdı :)

tamam yazıyom madem. Geçen gün artçılı 400 mt kadar çok bi dik rampadan aşa indim. İlk 100 metre ön frende sıkıntı yok. 200 mt olunca ön frene daha sıkı asılmak zorunda kaldım. 300 mt den 400 mt ye kadar balata kokusu burnumun direğini düşürdü ve nerdeyse fren tutuşu %80 azaldı. Yandı yanacak ön fren balataları derken rampa aşa yol bitti :sunny: aynı rampayı 96 ve 2005 titanla defalarca indim. Böyle bi sorun olmamıştı. Ön fren balataları çok sert galiba?

fatih ucuzunu taktırmıştır. :) neyse bi ara hallederiz.

ben ucuz balata taktım 7,5 tl mi neydi ön balata aldığım 150 lik scoter balatası o oluyor çünkü sen iyisinden yumuşak bi balata al abi rahat edersin
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
vay hain domdomlar vay. İnternetten indirip kullanmışlar. Ne kadarda yakışıklı değilmi? :) napak şimdi? Fatiihh nerdesin ülem? Fotoğrafımı çalmışlar? :santa:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685

İlk resimde manisa/turgutludan satılık sahibinden.comdan bakarsan oda var.Adam 3 kağıtcı.

ilanı şikayet et deyip şunu yazdım "İlandaki siyah motor arkadaşıma ait ve araç satılık değil.Şahıs başka motorların resimlerini kullanmış.İlk resimde Manisa/turgutludan bir satılık ilanından alma."
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Yakışıklı motor abi,Allah kaza bela vermesin :)

Bu geçmiş sayfalardaki ön frendeki ses ile ilgili sıkıntıların tek kaynağı balatanın sert oluşu mu ?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
evet uğur. Fatih 7 tl lik ucuz sert balata takmış. Ondan yapıyor. Kalite taktınmı bi problem kalmaz. Üstündeki orjinali iyimiş galiba. Orjinalini ben kullanmadığım için bişey diyemem. Ama sorun falan yok. O konuda için rahat olsun.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
evet uğur. Fatih 7 tl lik ucuz sert balata takmış. Ondan yapıyor. Kalite taktınmı bi problem kalmaz. Üstündeki orjinali iyimiş galiba. Orjinalini ben kullanmadığım için bişey diyemem. Ama sorun falan yok. O konuda için rahat olsun.

Zaten olumsuz yorum yok abi,sizlerin yorumları referans alınarak bakıldığında piyasadaki en iyi çinli diyebiliriz.
Yaza çok rahat 3500'e çıkar bu motosikletin fiyatı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst