Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Selamlar daha önce yazmıştım wolf alacağım diye ama mondial 100 mg prince hakkında bilgisi olan varmı acaba kullanıcıları 9bg ve 100km/h üstüne çıktıklarını problem çıkmadığını yazıyor bilgisi olan varsa şimdiden teşekkürler.(97 cc motor)

kardeş o motorda fena değil bilindik cg tipinde motor 97 cc olması vergisiz olmasına ve az yakmasına yarar ş.içinde bineceksen fazlasıyla işini görür ama uzun yolda sıkıntı olur selesi sert ve rahatsız ediyor bir kmden sonra

fatih sen dürtmüşsün motoru, ben dürtemiyom. Motordan memnunum. Bugün odun yaparken benzin bitti odun motorunun. Hemen depoya hortum saldım. 2.5 litre kadar çektim. :)

motorun faydaları deponunda büyük olması :p

Tamamdır arkadasım, sağolasın.En kısa sürede bır etkınlıkte gorusmek uzere. :)

inş. kardeş ama biraz zor baksana sen edirnede biz alanyadayız 1000 km den fazla mesafe var :) ama edirne tarafına gelmeyide çok istiyorum inş. askerden geldikten sonra gideceğim o taraflara nasipse

Yeni tabLetim hayirli olsun bana pirana 9.7 inc tablet aldim 12 aya 520 yi pesin fiyata + olarak 1 yil sigorta ve 5 yil garantili.

tatlı para yok deyon tablet alıyon sende bir tuhafsın :) hayırlı olsun ne deyelim güle güle kullan
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Karta gectim napem ya telefondan iyi olmuo...sagol simdi onndan yaziom gayet iyiii :) :) :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
uğur kardeşim ben 32 binde aldım. Ağır bakım neki? 70 bine kadar rahat gideceğini umuyorum. Ağır bakıma sokmadım. Koy benzini yağını yola devam.
Abi ben onu yakın çevremde bulduğum 2500 tl civarı ybr-cbf-apache türevleri için dedim.
Fiyata göre arayınca yakın illerde temiz bu modellerden bulamadım pek.
Bulduklarımda şöyle okkalı bakım istiyor gibi.
Zaten benim gönlüm sıfır salcanodan yana, o yüzden şu üçerler motordan alan var mı diye sormak istedim burda.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
valla bulabilirsen kaçırma uğur kardeşim. Sıfır olur, temiz 2 ci el olur. Üzmez seni. Mükemmel konfor var. Cbf nin kafa granajı olmasa aynı kalıpta. Hatta cbf ciler görünce inceliyor bu ney diye. Malum bodrumda salcano wolf tek tük.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
uğur salcano istiyorsan satarız :) Gri renk 7 binde pirelli lastikli xenonlu gündüz farlı çakmaklıklı alarmlı 5 aylık motor :) Nakliyesindede yardımcı oluruz
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
valla bulabilirsen kaçırma uğur kardeşim. Sıfır olur, temiz 2 ci el olur. Üzmez seni. Mükemmel konfor var. Cbf nin kafa granajı olmasa aynı kalıpta. Hatta cbf ciler görünce inceliyor bu ney diye. Malum bodrumda salcano wolf tek tük.
Abi işte sıfırını adamlar 2600'e verecek.
Kapıya teslim edecekler.
Biraz borca girerim ama kafam rahat olur bu motorla.
Sizin gibi bilen ağabeylerimizle istişare etmek iyi oluyor.
Allah nasip kısmet eder inş bu motor,hakkaten fiyatına göre en iyisi.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Abi motor güzelde tuzlu gelir biraz 5 ay önce aldığım motoru 2000 e vermem heleki 15 gün önce lastikleri değiştirmişken ve o kadar aksesuar varken üstünde :)
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Abi işte sıfırını adamlar 2600'e verecek.
Kapıya teslim edecekler.
Biraz borca girerim ama kafam rahat olur bu motorla.
Sizin gibi bilen ağabeylerimizle istişare etmek iyi oluyor.
Allah nasip kısmet eder inş bu motor,hakkaten fiyatına göre en iyisi.
Üçerlere sağlam diyorlar genelde..
Alanyadaki fiyatta bir değişiklik olursa ben de üçerlerden getirtmeyi düşünüyorum. Ama nasıl olacağı konusunda bir fikrim yok :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
abi satacaz diye birşey yok dursun.Üstünü örtmüşüm almışım askıya.Bir talibi çıkarsa yaza CC büyütürüm satılmazsada binerim zaten binmek için herşeyi yaptım.Gezmek kaldı :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
cc büyütmek demek, dert büyütmek demek. Çok yakıt, çok vergi, çok hız, çok tehlike, çok pahalı parça fiyatları, çok çok çok. Bizde yok yok yok!
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Paradan yana sıkıntı yok abi.Pek büyük bişey bakmıyorum zaten GS 500 olur Er-5 olur en olmadı GT 250 Comet olur.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
onlar ufakmı yahu? 250 den yukarısı hava gazı. Param olsa 250 cc den yukarı almam. İnzuma alırdım. Tam benlik.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
amet abi nerde hiç görünmüyor forumda özletti kendini:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst