Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
La motor ehliyeti bi sende var demi evde.Bi konuda evdekilerde B ehliyet var falan yazdıydın ondan ddm bn

---------- Post added at 15:14 ---------- Previous post was at 15:12 ----------



kanka tavlamak falan değil ya benzin 5 lira doğan şahin tüpte 30 krs yakıyo km de alcak gezemicek öyle koycak evin önüne.1500 liraya çalışıyordum ıspartada alsam alırdım bir araba ama yakıt mevzusundan almadım.CC büyütcem gezemem evi bekler diye değiştirmiyom.

ben şuan motora bile binmek istemiyorum aslında yakıtdan dolayı bisiklete binsem hiç fena olmaz aslında
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
fatih askerde motoru mumla arayacaksın. Demedi deme. Tecrübeyle sabittir.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Üçelerden motor alan var mı arkadaşlar.
Dün konuştum,2600'e tamam dediler.
Bizim burdaki bayi 3700 fiyat çekti,dayı yeme bizi dedim,piyasayı bildiğimi görünce en son 3000'e bırakırım dedi :mrgreen:
Sıfır da bu kadar dalavere varken bu ülkede tanıdık hariç ikinci el almak intihar gibi :silent:
Bu mevzudan zamanında çok çektim.
Eşe dosta soruyorum o kadar para ile ikinci el tvs-ybr-cbf al diyorlar ama o fiyata 30.000-40.000 kmlerde var hep.
Birde nasıl kullandılar Allah bilir..
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
Uğur ben ikinci el aldım. Benzin masrafı yüzünden servisi de eklersen 600 tl içerideyim. Keşke 0 km ybr alsaydım.

Salcano iyiymiş. Fatihin motoru 32 000deydi. Mondiale baktığın gibi bakarsan senle beraber yaslanir bence.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Uğur ben ikinci el aldım. Benzin masrafı yüzünden servisi de eklersen 600 tl içerideyim. Keşke 0 km ybr alsaydım.

Salcano iyiymiş. Fatihin motoru 32 000deydi. Mondiale baktığın gibi bakarsan senle beraber yaslanir bence.

Öyle maxi,haklısın.
Şimdi ben takıntılı adamım,ikinci el 25,000-30,000 km de aldığım zaman illa ki ağır bakımları gerekecek.
Sigortası,devri,bakımı derken en az 500 tl daha gidecek.
Zor işler ya :)
Mondiali 24,000'de verdim,benim baktığım gibi alan arkadas baksa 40,000-45,000 çok rahat gider motor açmadan.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
sen pinti cıktın la sende :)

p,intilikden ziyade spor olur bana askere gitcez spor yapmış olarak antramanlı gideriz :p

fatih askerde motoru mumla arayacaksın. Demedi deme. Tecrübeyle sabittir.

orası öğle abi mumla arayacaz tabi :(

fatıh bende 10/40 castrol magnetec koyuyorum neden magnetecek koyma dedın

ramazan abi magnetec sentetik bir yağdır ve kaydorma özelliği var debriyaj yönünden sıkıntı çıkarma ihtimali çok yuüksek o yüzden koyma dedim yoksa motoru koruma yönünden iyi :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
bırak kanka ya.Bi ara sentetik yağ koymustum 500 km gecmeden boşalttm geri.Debraj ısınınca acayip oluyor
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
uğur kardeşim ben 32 binde aldım. Ağır bakım neki? 70 bine kadar rahat gideceğini umuyorum. Ağır bakıma sokmadım. Koy benzini yağını yola devam.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
bırak kanka ya.Bi ara sentetik yağ koymustum 500 km gecmeden boşalttm geri.Debraj ısınınca acayip oluyor

kanka sen benim dediğimi iyi okumadın galiba sentetik yağ koyarsan debriyaja zarar verir di,yorum zaten motosiklet yağı olcak yada yarı sentetik araba yağı

uğur kardeşim ben 32 binde aldım. Ağır bakım neki? 70 bine kadar rahat gideceğini umuyorum. Ağır bakıma sokmadım. Koy benzini yağını yola devam.

adem abi sen normal bakımlarını yap devam et ağır bakımları demek aslında motoru bitmiş artık motor istiyor demektir :)
 
Katılım
8 Haz 2012
Mesajlar
271
yok şuanlık motosikletim 2004 ybrmi satınca motorsuz kaldım yaza dogru alıcam motosiklet.Ybr varken salcanoyu cok yakından takıp edıyordum.E satınca guzelım ybrmi model yukseltmek ıstedım fakat şuanlık durumlarım 2011 2012 ybr alacak kadar iyi değil.bende tercıhımı salcanodan yana kullanıcam.sen ve ahmet abı falan ıgneyi bir diş uzatmıs sanırım, sen ayarlamıssın ahmet abıının motorunuda, yakıtında azalma oldugu konusulmus.bende alacagım için aslı astarı nedır bır sorayım ogreneyım dedim. :) bi cevap sana zahmet. sevgilerle...
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
yok şuanlık motosikletim 2004 ybrmi satınca motorsuz kaldım yaza dogru alıcam motosiklet.Ybr varken salcanoyu cok yakından takıp edıyordum.E satınca guzelım ybrmi model yukseltmek ıstedım fakat şuanlık durumlarım 2011 2012 ybr alacak kadar iyi değil.bende tercıhımı salcanodan yana kullanıcam.sen ve ahmet abı falan ıgneyi bir diş uzatmıs sanırım, sen ayarlamıssın ahmet abıının motorunuda, yakıtında azalma oldugu konusulmus.bende alacagım için aslı astarı nedır bır sorayım ogreneyım dedim. :) bi cevap sana zahmet. sevgilerle...

abi onun motorunu ayarlamamın sebebi o zamanlarda 125 cc nin yakacağı yakıtdan az fazla yakıyordu bende ondan ayar çektim sen önce bi al jkardeşde yakıtına bak eğer düzensiz se öğle ayarlarız öğle buradan demeyle olmaz pek o :)
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar daha önce yazmıştım wolf alacağım diye ama mondial 100 mg prince hakkında bilgisi olan varmı acaba kullanıcıları 9bg ve 100km/h üstüne çıktıklarını problem çıkmadığını yazıyor bilgisi olan varsa şimdiden teşekkürler.(97 cc motor)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
fatih sen dürtmüşsün motoru, ben dürtemiyom. Motordan memnunum. Bugün odun yaparken benzin bitti odun motorunun. Hemen depoya hortum saldım. 2.5 litre kadar çektim. :)
 
Katılım
8 Haz 2012
Mesajlar
271
Tamamdır arkadasım, sağolasın.En kısa sürede bır etkınlıkte gorusmek uzere. :)
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Yeni tabLetim hayirli olsun bana pirana 9.7 inc tablet aldim 12 aya 520 yi pesin fiyata + olarak 1 yil sigorta ve 5 yil garantili.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst