- Katılım
- 13 Haz 2009
- Mesajlar
- 5,384
- Konu Yazar
- #2,721
La motor ehliyeti bi sende var demi evde.Bi konuda evdekilerde B ehliyet var falan yazdıydın ondan ddm bn
---------- Post added at 15:14 ---------- Previous post was at 15:12 ----------
kanka tavlamak falan değil ya benzin 5 lira doğan şahin tüpte 30 krs yakıyo km de alcak gezemicek öyle koycak evin önüne.1500 liraya çalışıyordum ıspartada alsam alırdım bir araba ama yakıt mevzusundan almadım.CC büyütcem gezemem evi bekler diye değiştirmiyom.
ben şuan motora bile binmek istemiyorum aslında yakıtdan dolayı bisiklete binsem hiç fena olmaz aslında