- Katılım
- 24 Ara 2011
- Mesajlar
- 8,969
Yok fatihim eski, yeni kasa farketmez standartı 15 dişlidir. 96 da 16 var. Arkada 40 idi, 38 e çekmiştim.tarlada odun çekersem zorlanmasın motorum diye 15 dişli aldım. Odun yapacağım zaman 15 dişliyi takıcam, işim bitince 16 yı takacam.tayfun motor işi şans işidir demek sana biraz tersi denk gelmiş birde km sıfırlama sayacını anca o şekilde koyarsın siperlikli motorlarda ybrnin 2004 ve 2009 modellerine bakarsan oda aynı şekilde bence sen çok şey bekliyorsun bir motordan
a.s. adem abi nasılsın hayırlı olsun güle güle kullan bu arada senin ön dişli kaçtı abi 17 mi ?
Bu arada 2005 e orjinal ybr kadran gelmiş. Cuma veya cumartesi taktıracam.