Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tayfun motor işi şans işidir demek sana biraz tersi denk gelmiş birde km sıfırlama sayacını anca o şekilde koyarsın siperlikli motorlarda ybrnin 2004 ve 2009 modellerine bakarsan oda aynı şekilde bence sen çok şey bekliyorsun bir motordan :)



a.s. adem abi nasılsın hayırlı olsun güle güle kullan bu arada senin ön dişli kaçtı abi 17 mi ?
Yok fatihim eski, yeni kasa farketmez standartı 15 dişlidir. 96 da 16 var. Arkada 40 idi, 38 e çekmiştim.tarlada odun çekersem zorlanmasın motorum diye 15 dişli aldım. Odun yapacağım zaman 15 dişliyi takıcam, işim bitince 16 yı takacam.
Bu arada 2005 e orjinal ybr kadran gelmiş. Cuma veya cumartesi taktıracam.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
abi irfan abimin römorku var biliyosun değilmi? Benimde okadar lüks olmasada bi römorkum var. Still made in germany odun motorum var. Ben çok üşürüm kışın. Guzinem var. Traktörüm yok. Titanı arada traktör niyetine kullanıyorum. :queen: traktör tarlaya giremiyo. Rampa çok :sunny:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
römorka kestiğim odunları dolduruyom, rampada tek teker yapıyom. Römork geri geri asılıyo :sunny:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
şindi arkada demir varya, oraya bağlıyom. 2 teker römork işte. Motora göre küçük bişey. Bi el arabası kadar malzeme alır, sıkıştırırsan 1.5 el arabası.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
abi bi foto filan cekersen bi ara paylaş merak ettim ne koyup ne götürüyorsun =)
bu arada benim direksiyonda gene boşluk yaptı bugun az kaldı cıldırıcam alıcam elime kaynagı basıcam kaynatıcam
bi formul bulamadık adem abi
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Müsait zamanında ön takımını sök yada söktür ve furç takımını değiştir yada değiştirt :cat: birde ön lastiğinin havasını gereğinden fazla olmamasına dikkat et hava fazla olduğunda sarsıntının fazlası amorisörlerden taşıp direk ön takıma biniyor :bounce:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
abi bi foto filan cekersen bi ara paylaş merak ettim ne koyup ne götürüyorsun =)
bu arada benim direksiyonda gene boşluk yaptı bugun az kaldı cıldırıcam alıcam elime kaynagı basıcam kaynatıcam
bi formul bulamadık adem abi
Egelim abimin dediğini yap bi.
Bilgisayar var, foto yüklemesini bilmiyom, :pr: klawye kullanmam tam bi felaket :pr: facem varsa bi ara çeker faceye atarım. Bu arada hep cepten takılıyom. :cat:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Yok fatihim eski, yeni kasa farketmez standartı 15 dişlidir. 96 da 16 var. Arkada 40 idi, 38 e çekmiştim.tarlada odun çekersem zorlanmasın motorum diye 15 dişli aldım. Odun yapacağım zaman 15 dişliyi takıcam, işim bitince 16 yı takacam.
Bu arada 2005 e orjinal ybr kadran gelmiş. Cuma veya cumartesi taktıracam.

anladım abi motoru çok yönlü kullanıyorsun desene :)

Egelim abimin dediğini yap bi.
Bilgisayar var, foto yüklemesini bilmiyom, :pr: klawye kullanmam tam bi felaket :pr: facem varsa bi ara çeker faceye atarım. Bu arada hep cepten takılıyom. :cat:

abi çek at biz görelim faceden şu römorku merak ettim bende :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Egelim abimin dediğini yap bi.
Bilgisayar var, foto yüklemesini bilmiyom, :pr: klawye kullanmam tam bi felaket :pr: facem varsa bi ara çeker faceye atarım. Bu arada hep cepten takılıyom. :cat:
ben gelince sana öğretirim tosunum nasıl foto yüklendiğini:pl:
ama buralara saçma sapan resimler atarsın diye korkuyorum
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211
Fatih'in işi var galiba Adem abi ben eklim ... Boşuna demiyorlar Honda hayat onda :) Adem abi güzel bir düşünce ama buna yan sepet takılmıyor mu? Yan sepet takılsa daha iyi olur aslında.

scaled.php


scaled.php
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yan sepet sök tak mesele artı ruhsata işlettireceksin. Fotonun biri giderken, biri geldiğimde. İki çuval yem var. 50 şerden 100 kg. Banamısın demiyo rampalarda. Römorkun biraz rot, balansı kaçık.irfan abiye iyisinden yaptırmak lazım bitane.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:53 ----------

ülen 2.5 yıldır iridyum buji diye kullandığım buji platinyum bujiymiş meğer.:sunny::santa: bugün yeni ngk iridyum buji takarken eski bujiyi inceleyince farkettim platinyum olduğunu. Genede güzel buji idi. :cat: bakalım ngk iridyumla gene 140 ları devirecekmi? Eski performansı olacakmı?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bu ybr lerdekı gibi ya kafa granaja, yada demır çubuklarla gidona bağlanır.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
fatih face ye attım ordan bilgisayara yükleyip buraya atıversene bi zahmet. Egelimde atabilir :rendeer:

ramazan atmış sağolsun abi :)

yan sepet sök tak mesele artı ruhsata işlettireceksin. Fotonun biri giderken, biri geldiğimde. İki çuval yem var. 50 şerden 100 kg. Banamısın demiyo rampalarda. Römorkun biraz rot, balansı kaçık.irfan abiye iyisinden yaptırmak lazım bitane.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:53 ----------

ülen 2.5 yıldır iridyum buji diye kullandığım buji platinyum bujiymiş meğer.:sunny::santa: bugün yeni ngk iridyum buji takarken eski bujiyi inceleyince farkettim platinyum olduğunu. Genede güzel buji idi. :cat: bakalım ngk iridyumla gene 140 ları devirecekmi? Eski performansı olacakmı?

hadi hayırlısı römork işini görür fazlasıyla motorda çekiyorsa grisi boş

iridyum buji iyi ateşleme yapması için bobinin iyi olması gerek senin zaten bobinde iyi bence iyi gidecektir abi eskisi gibi
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
red line yapmadım daha. Son devirde artma varmı yokmu bilmiyom. F54 fatih gelsin de bi songaz, redline son hız denemeleri yapayım :pl:
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211
ramazan atmış sağolsun abi :)
Bende Adem gibi telefondan giriyorum nete eve almaktan daha hesaplı telefondan girmek :) evde kullanacak zamanım bile olmuyor ne gerek var birde benim bir arkadaşın videosu var youtube de izleyen varmı hayabusa tamer diye arayınca çıkıyor bakın isterseniz.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst