sakatlık maaşı icin bilgisi olan arkadaşlar /ankara

Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
herkese selamlar arkadaşlar. göz rahatsızlıgı nedeniyle %53 sakat raporuna sahibiz. sakatlık maaşına baglanmak istiyoruz. acıklama yapmadı hastane . gerekli evraklar hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
sakatlık maaşı derken?
2022 sayılı Kanun mu malulen emeklilik mi?
 
Katılım
19 Mar 2010
Mesajlar
145
benim çalıştığım dönemde %53 özür durumu yetmiyodu ama, yinede bi sorun.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bu konuya en sağlıklı cevabı engelliler.biz adresinde bulursun..en kapsamlı ve bilinir sitedir
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
cok saol mete_han hocam .
kartal 1439 %40 taban sayılıyor artık .
tigermbz . ewet 2022 sayılı kanundan bahsediyorum.. devlet babanın sitelerinde yazıyormus gerekli belgeler felan . saogolun yinede .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardeşim en yakın devlet hastanesine gidip Sosyal Çalışmacı ile görüşmek istediğini söyle,onların işi bu tür konularda vatandaşa yardımcı olmak.Sana yardımcı olacak bütün girişimlerde yanında olurlar,kafan rahat olsun.
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
Kardeşim en yakın devlet hastanesine gidip Sosyal Çalışmacı ile görüşmek istediğini söyle,onların işi bu tür konularda vatandaşa yardımcı olmak.Sana yardımcı olacak bütün girişimlerde yanında olurlar,kafan rahat olsun.

teşekkür ederim hocam . acıklama öneri icin saol :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst