Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
sakatlık maaşı icin bilgisi olan arkadaşlar /ankara
herkese selamlar arkadaşlar. göz rahatsızlıgı nedeniyle %53 sakat raporuna sahibiz. sakatlık maaşına baglanmak istiyoruz. acıklama yapmadı hastane . gerekli evraklar hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardeşim en yakın devlet hastanesine gidip Sosyal Çalışmacı ile görüşmek istediğini söyle,onların işi bu tür konularda vatandaşa yardımcı olmak.Sana yardımcı olacak bütün girişimlerde yanında olurlar,kafan rahat olsun.
Kardeşim en yakın devlet hastanesine gidip Sosyal Çalışmacı ile görüşmek istediğini söyle,onların işi bu tür konularda vatandaşa yardımcı olmak.Sana yardımcı olacak bütün girişimlerde yanında olurlar,kafan rahat olsun.