[Sakarya - MT]

Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Gözümü bi açtım buraya kadar alçıdayım :mrgreen:

Yok gayet free takıldım öyle :mrgreen: Bana anca 8 bardak sek votka vuruyodu yoksa zor :mrgreen:
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
hadi canım içte görelim :p
haftasonu fırtına da kopsa, balık rakı yapmaya yer buluyoruz.
gerekirse gazino kapatıyoruz. :mrgreen:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Bıraktım olm ben alkolü.. Ayrıca bu hafta dahil önümüzdeki 3 hafta haftasonları doluyum :pale: size iyi eğlenceler beyler... Dikkat edin hasta olmayın :mrgreen:
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
ulan ne çakal adamsın. Aktivite başka bir şey olsa hemen damlarsın.
Hava aşırı soğuk ve sağnak yağışlı olmazsa poyrazlardayım. biraz çamurlanıp geri dönerim. ;)
 
Katılım
13 Kas 2012
Mesajlar
97
Beyler gazino mazino hikaye açık havada çay-balık yapalım herkes motorla gelsin abi işin zevki burda zaten. Yoksa bi minibüs tutalım herkesi evden alsın :)
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Zaten bende de gazino kapatacak para yok.
C.tesi hava kapalı - Pazar ise sağanak yağış var.
Ya sohbetlik mekan bulunacak yada yaza kadar görüşmeyelim :p
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Valla bende Allahın hikmeti diyorum. Yağmur yağarsa kapan bir yere bir daha da ortaya çıkma :queen:
Pazar günü poyrazlardayız o zaman. Fatih show sözünü orda yerine getirebilirsin. Bizden başka kimse görmez korkma :p
 
Katılım
13 Kas 2012
Mesajlar
97
Cihan sen neden gelmiyorsun dostum Fazer e kıyamıyomusun yağmurda? :) Bu arada organizasyonu yapalım Tolga. Ne, Nerede, Ne zaman, Nasıl, Neden ve Kimlerle 5N1K oldu bu ya :queen:
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Naylon motorcu, şeker çocuk cihanın dediği gibi yağmur yağmazsa eğer. Çok büyük ihtimal öğlen saatlerinde göle karşı bir şeyler yapıyor olurum.
Sizde o esnada gelirseniz gelirsiniz. yok öyle toplanma yeri olsın derseniz bana yine uyar.tek tek yada grup her yola varım :p
Organizasyon işi en sevmediğim iştir. Sadece katılmasını çok iyi yaparım.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Cihan sen neden gelmiyorsun dostum Fazer e kıyamıyomusun yağmurda? :) Bu arada organizasyonu yapalım Tolga. Ne, Nerede, Ne zaman, Nasıl, Neden ve Kimlerle 5N1K oldu bu ya :queen:

Önceden verilmiş sözlerim ve misafirlerim var... O yüzden size katılamıyorum. İyi eğlenin, üşümeyin..
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
alkol alacağımız için direksiyon başına geçip trafikteki diğer araçlara tehlikeye atmamak için arabayla gideceğiz :cat:
ama direksiyon da trafik canavarı bi arkadaş var zaten:queen:

Üzerime alınmam gerekiyo sanırım.. ::sm_smile o zaman, teessüf ederim, ben kazamı başka bi trafik canavarı yüzünden yapmıştım :mrgreen:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Ama trafik canavarı da çok ağır bi itham kardeşim. :mrgreen: ben ki şehir içinde 3. vitese atmayan adam ::utangac:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst