Zaten bende de gazino kapatacak para yok.
C.tesi hava kapalı - Pazar ise sağanak yağış var.
Ya sohbetlik mekan bulunacak yada yaza kadar görüşmeyelim![]()
Cihan sen neden gelmiyorsun dostum Fazer e kıyamıyomusun yağmurda?Bu arada organizasyonu yapalım Tolga. Ne, Nerede, Ne zaman, Nasıl, Neden ve Kimlerle 5N1K oldu bu ya :queen:
alkol alacağımız için direksiyon başına geçip trafikteki diğer araçlara tehlikeye atmamak için arabayla gideceğiz :cat:Hayırdır siz neden motorla gelmiyorsunuz ?
alkol alacağımız için direksiyon başına geçip trafikteki diğer araçlara tehlikeye atmamak için arabayla gideceğiz :cat:
ama direksiyon da trafik canavarı bi arkadaş var zaten:queen:
2 ye attığın hata zaten::158::::158::
Ben ikiye bile atmıyorum motorda![]()