hocam o vatandaş burda değildir ama ben kendisini çok iyi tanırım tek teker ustası dır :sunny:Akşam 5.30 gibi Güneşler'de kros motoruyla tek teker üstünde benim gördüğüm kadarıyla en az 100-150 metre giden vatandaş burda mıdır?))
hocam o vatandaş burda değildir ama ben kendisini çok iyi tanırım tek teker ustası dır :sunny:
Adını bilmiyorum da cemil ustanın kardeşi varsa obi ustanın kardeşi de... bir kere tanıştım çocukla.. Dikiz aynası, kask ve ön tekeri kullanmayan bi çocuk... Ehliyeti de yok sanırsam..
aynı cümleyi kelimesi kelimesine ben kuracaktım
İbrahim, balık faslını sen mi organize ediyosun yani ::sm_smile
Korna yapsan ben dururdum. Biraz fazla gaz vermişim. motor tekere kalktı. bende bozmadan viraja kadar gittim. :cat:
Balıklar ve salatalar benden. Izgara sizden olsun gidelim bu hafta sonu
Yersen....
Bu haftasonu ben yokum.. dur bi kar yağsın balığın kulağına kar suyu kaçsın beyaa..
Balıklar ve salatalar benden. Izgara sizden olsun gidelim bu hafta sonu