Allaha emanet ol. Allah rahatlık ve şifa versin...Bundan hiç şüphem yok hocam.![]()
En yakın zamanda tekrar buluşmak dileğiyle, ben hem hastaydım hem kısa bir zamana sığdırmaya çalıştık.. Biraz daha rahat bir ortamda geniş bir zamanda bol bol sohbet etmek ümidiyle inşallah hocam...
Bu akşamlık hasta adamdan bu kadar diyim, istirahatgâhım olan battaniyemin altına çekileyim. Sıhhatli bir sabaha uyanayım artık inşallah :mrgreen: Görüşmek üzere.. :cat:
Cihan abi , bundan yaklasik 1 hafta once . Saat 22.00 gibi. Bizim motorlar park halindeydi.2 cbr250 1 gt250 1 gt650. Atalayda oturuyorduk. Gecen sendin sanirim egerki baska kirmizi fazer yoksa .
sorma ya denk gelemedik bir türlü. gizemden değil de fırsat olmuyor kampus - ev guzergah aynı hep![]()
görürsün merak etme sen:queen:
her yer mikrop dolu![]()