[Sakarya - MT]

Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Kişiye göre değişkenlik gösteriyo demekki hocam.. Senin evlatlık ne durumda, çıktı mı ustadan.. Bu arada fotosunu da gördüm endurocuda.. siyah xf.. :cat: tabi geleceğin endurocusunu da gördüm :mrgreen:
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
99
Valla cihan bu gün senle konuştuktan sonra resmen manyak gibi koşturdum. Akşama kadar izmitteydim. hiç arayıp soramadım bile yarın öğrenirim. Geleceğin endurocusu tam bir çılgın onu yakında tanırsınız. Benim en değerli artçım şimdilik ileriden onun en değerli artcısı ben olacağım. İnşallah...
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Bundan hiç şüphem yok hocam. :)

En yakın zamanda tekrar buluşmak dileğiyle, ben hem hastaydım hem kısa bir zamana sığdırmaya çalıştık.. Biraz daha rahat bir ortamda geniş bir zamanda bol bol sohbet etmek ümidiyle inşallah hocam...

Bu akşamlık hasta adamdan bu kadar diyim, istirahatgâhım olan battaniyemin altına çekileyim. Sıhhatli bir sabaha uyanayım artık inşallah :mrgreen: Görüşmek üzere.. :cat:
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
99
Bundan hiç şüphem yok hocam. :)

En yakın zamanda tekrar buluşmak dileğiyle, ben hem hastaydım hem kısa bir zamana sığdırmaya çalıştık.. Biraz daha rahat bir ortamda geniş bir zamanda bol bol sohbet etmek ümidiyle inşallah hocam...

Bu akşamlık hasta adamdan bu kadar diyim, istirahatgâhım olan battaniyemin altına çekileyim. Sıhhatli bir sabaha uyanayım artık inşallah :mrgreen: Görüşmek üzere.. :cat:
Allaha emanet ol. Allah rahatlık ve şifa versin...
 
Katılım
5 Haz 2012
Mesajlar
209
Cihan abi , bundan yaklasik 1 hafta once . Saat 22.00 gibi. Bizim motorlar park halindeydi.2 cbr250 1 gt250 1 gt650. Atalayda oturuyorduk. Gecen sendin sanirim egerki baska kirmizi fazer yoksa .
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Cihan abi , bundan yaklasik 1 hafta once . Saat 22.00 gibi. Bizim motorlar park halindeydi.2 cbr250 1 gt250 1 gt650. Atalayda oturuyorduk. Gecen sendin sanirim egerki baska kirmizi fazer yoksa .

Evet bendim kardeşim. Seninle ne zaman tanışıcaz hayırlısıyla? Çok gizemli takılıyosun ::merkez::
 
Katılım
5 Haz 2012
Mesajlar
209
sorma ya denk gelemedik bir türlü. gizemden değil de fırsat olmuyor kampus - ev guzergah aynı hep :D
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
sorma ya denk gelemedik bir türlü. gizemden değil de fırsat olmuyor kampus - ev guzergah aynı hep :D

Muratcım sen bana özelden telefon numaranı yaz, ben sana toplanma buluşma çay vs. olduğunda haber vereyim, müsaitsen katılırsın sen de :wiinkk:

Bak daha bu akşam toplandık. birimiz ortaya bi taş attı, herkes o taşın peşine, olduk mu bi msjla 10 motor :mrgreen: kokoreç faslı mı istersin çay muhabbeti mi.. :wiinkk: Dediğim gibi özelden numaranı at bana, ben her buluşmada sana da sinyal çakarım,müsait olduklarına katılırsın sen de :cat:
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Hala millete hastalık bulaştırma derdindesin. Yat zıbar len evde, hastayım serumla ayakta duruyorum diyorsun.
Herkesde motosiklet montu, sen manisa tarzanı gibi geziyorsun. Acitasyon mu yapıyorsun len. Artis misin oğlum. Bazarda artis ne arar :p
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
99
Tolga, Salepler iyi geldi herhalde Yada mikroplarına o kadar hakim ki hepsi bağlı herhalde o günden sonra hastayım diyen olmadı. Ne dersin....:queen:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Ben de o günden sonra görmedim mikropları ne hikmetse ::sm_smile
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
İlk düşüşün hayırlı olsun ilkay abi ::sm_smile (Geçmiş olsun, en büyük kazan düşüşün böyle olsun)
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
sapancada sahlep faslı yaptık ikimiz. sonra gelirken mesireyi geçtik stadın ordaki adadan dümdüz çarka devam edicez, trafik var baya bi, ben öndeyim. Gece bi de, yağmur yağıyo falan. Ben geçtim adadan, dikiz aynasından İlkay abiyi kesiyorum geçicek mi kalcak mı diye. Saniyelik bi olayla hemen kazıkladım frenleri :sunny: İlkay abi yerlerde! Apar topar indim motordan, koşa koşa gittim motoru kaldırdık kaskı aldı yerden falan (Bu arada o kask nie yerdeydi ben onu anlamadım :silent: ) Çektik kenara motoru, İlkay abiyi kontrol ediyorum, bu kaç adın ne misali :p baktım gülümsüyo falan, tamam gerisini makaraya vurduk zaten :mrgreen: bi ayna yamuldu bi de sırtı ıslandı o kadar.. Meğersem adada bekleyen araçlardan biri önüne atlamış, İlkay abi de cross lastikleriyle ıslak asfaltta bale yapmış, hoop yerde... Dikiz aynasından canlı yayın izledim yav :queen: Allah korudu valla güzel abim, tekrar söylüyorum, en kötü tecrüben böyle olsun, gülümseyerek anımsayalım :cat: ::sm_smile
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
206
cros lastikleri düz yolda ve yağmurlu havalarda 2 kat dikkat gerektirir çok geçmiş olsun ilkay abi..
 
Katılım
30 Eki 2012
Mesajlar
51
İlkay Abi büyük geçmiş olsun. Aman gözünü seveyim dikkat. Trafiktekilerin hiç acıması yok iki tekere. En büyük kazan bu olsun...
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
99
Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim. Baktım ki korumalar işe yarıyormu. Birde break dansçılar nasıl sırtlarının üstünde dönüyorlar diye merak eder durururdum. Ahanda denedim güzel oluyomuş. Bi bakıyosun etrafında çift çift lambalar yağmurda yağıyorya ince damlacıklar. baya eğlenceliydi. Ama o doğan görünümlü şahin duman etti bide o yetmiyormuş gibi kaskı çıkarttım yere koydum baktım cihan geldi motoru kaldırdık o kenara götürürken lavun biri korna çalıyo ben yerdeyken her halde beni ufak tefek sandı ayağa kalkınca birde elimi kaldırınca otomatik man uzaktan 2 15 gibi güründüm herhalde herif direksyonun arkasında kayboldu. Yere düştüğümde kendimi ters cevrilmiş kaplumbağa gibi hissettim.

Dediğiniz gibi en kötü kazamız böyle olsun gülerek anlatalım. En kısa zamanda lastikleri yola cevireceğim. Böyle olmicak çok göt atıyo benim sıpa...:bounce::thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst