[Sakarya - MT]

Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Kılavuzu kargo olanın diye bir atasözü varya seni tanıyana kadar benim için bir anlamı yoktu . :cat:
Siz organizasyonu yapın. yetişmeye çalışırım. Olmadı sıcak sıcak evimde dvix film izlerim :p
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Şu an katılımcı 10 kişi oldu. 10 kişiden de cevap bekliyorum henüz dönüş yapmadılar...

Burada da genel olarak duyuralım da;

- SAKARYA BALIK SEFASI SÜRÜŞÜ -

BULUŞMA YERİ: Burger King Önü (Çark Cd. sonunda)

BULUŞMA ZAMANI: 27 Kasım SALI 19:30

İSTİKAMET: Saklı Göl Cafe&Restaurant (Korucuk)


Herkesi bekleriz :mrgreen:

Sen de su yapmaya çalışma yavrum sensiz olur mu :queen:
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
99
işten 20:00 da çıkıcam birde basa gaz saklı göle mi geleceğim. Biz senin gibi patron değiliz. Biz amele tarafı, gücü, emeği, hakkı temsil ediyoruz. :p
Kardeşim siz saklı göl dediniz. Bende bulma çabasına girdim. Yol kenarında birikmiş suyun yanındaki restoran deseniz daha çabuk bulurdum.
Benim hayal dünyam geniş, saklı göl diyince, doğanın içinde gizemli bir yer sandım. Girişte havaii kadınları beni karşılayacak sandım.
Artık bulurum. Navigasyon arızalı :p

Tolga Can, Havaideki saklı göl öyle çalışıyor buranın pozisyonuna göre aykırı ondandır...

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:37 ----------

Şu an katılımcı 10 kişi oldu. 10 kişiden de cevap bekliyorum henüz dönüş yapmadılar...

Burada da genel olarak duyuralım da;

- SAKARYA BALIK SEFASI SÜRÜŞÜ -

BULUŞMA YERİ: Burger King Önü (Çark Cd. sonunda)

BULUŞMA ZAMANI: 27 Kasım SALI 19:30

İSTİKAMET: Saklı Göl Cafe&Restaurant (Korucuk)


Herkesi bekleriz :mrgreen:

Sen de su yapmaya çalışma yavrum sensiz olur mu :queen:
Cihan benim arabayı oraya almıyorlar ne olacak şimdi neyse kenarda bir yerde beklerim.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Memlekette cihan gibi insanlar oldukça biz havaideki güzel kızları hiç bir zaman göremeyeceğiz. Taşlayalım şu cihanı :pl:
Cihan az önce özel mesaj attı. Gelirsen ben ısmarlayacağım diye. Beleş baldan tatlıdır zihniyetimden dolayı, karşılama komitesi olarak sizi saklı gölde bekliyor olacağım :p
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Memlekette cihan gibi insanlar oldukça biz havaideki güzel kızları hiç bir zaman göremeyeceğiz. Taşlayalım şu cihanı :pl:
Cihan az önce özel mesaj attı. Gelirsen ben ısmarlayacağım diye. Beleş baldan tatlıdır zihniyetimden dolayı, karşılama komitesi olarak sizi saklı gölde bekliyor olacağım :p

Ulen sesli güldüm Allah da seni güldürsün :mrgreen::mrgreen: Bulaşıkları biz gelmeden yıka bari, dönüşte bize katılırsın GRUP döneriz.. :pl:

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:57 ----------

Sayın lycantropic, sizlere sesleniyorum efem.. Şu an aldığım habere göre saklı gölde balık çok pahalıymış. Sen de bi ev sahipliği yapıp, bu akşamdan orayla görüşüp bize grup olduğumuzdan mütevellit bi indirip yapsınlar di mi ama.. :cat:
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Bu yemek bana tehlikeli gözükmeye başladı. "GRUP" kelimesi fazla kullanılıyor.
işin içinde bir de cihan var. Tüylerim diken diken oldu. kaktüse döndüm :queen:
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Ben kaç kişi gelecek bilmiyorum, telefonu budur arayın sorun herşeyi benden beklemeyin olmaz ki böyle :p
0264 251 30 28
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Ben anlamam. Organizasyon sorumlusu kimse o ilgilensin. Ben yer içer giderim. Valla bıdı bıdı başınızın etini yerim. düzgün iş yapın :p
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Ben kaç kişi gelecek bilmiyorum, telefonu budur arayın sorun herşeyi benden beklemeyin olmaz ki böyle :p
0264 251 30 28

telefonla olmaz bu iş.. 15-20 kişi arası dersin. bu akşam uğraman lazım. yoksa oraya da gelemeyiz merkezde kalır tavuk döner yeriz el mahkum.. Adem baba posta koydu oranın balığının pahalılığı konusunda.. Haberin ola..
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
beyler bana bakın siz yanlış anladınız beni benim kimsenin motoruna ihtiyacım yok:p
ben sadece sakarya merkezde buluşursak yaya gelirim dedim ama uzağa gidersek tabiki motorla gelirim ybr de sıkıntı yok yani:cherry:

---------- Post added at 21:29 ---------- Previous post was at 21:27 ----------

beyler balık pahalıysa akyazıya gidelim adam başı hesap 10 veya 12 tl tutuyor:cat:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Akyazıya gitmesine gidilir de... Bazı sorunlar var.. Birincisi vakit geç.. ikincisi Dragstarın sahibi Güven arkadaşımız henüz hazır değil yollara.. o yüzden o tarafa gidiyoruz.. Ama bu gidişle bişey yiyemeden çay içip döncez ordan anlaşılan.. Murat hoca hiç pazarlıkçı çıkmadı, ev sahibi çıkmadı :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bi porsiyon balık için kaç tl isteyecekler ki ?
bizde çarşıda buluşalım şerefiyede bizim samet eski çalıştığı yer var kebab diyarı lahmacun 2 kıymalı pide 6.5 tl kuşbaşılı pide 8 tl hem temiz hemde uygun bi mekan ben birkaç defa yemek yedim leziz lahmacunu var
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Saklıgölde gidelim çay kahve içelim çizkeykleri de güzel oluyor sonra döneriz madem pahalı geliyor. :) Telefonla olurdu ama neyse siz bilirsiniz.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
bi porsiyon balık için kaç tl isteyecekler ki ?
bizde çarşıda buluşalım şerefiyede bizim samet eski çalıştığı yer var kebab diyarı lahmacun 2 kıymalı pide 6.5 tl kuşbaşılı pide 8 tl hem temiz hemde uygun bi mekan ben birkaç defa yemek yedim leziz lahmacunu var

Hala aynı yerdesin koçero.. Güven hocam gelcek yahu.. Adamı yorma işte.. ;)
 
Katılım
30 Eki 2012
Mesajlar
51
Vay abi ya sırf ben geleyim diye bu kadar tantana oldu utandım vallaha. :) Ben çarşıda yapalım dedim Cihan'a ama o kadar adama bir daha haber veremem dedi. O da kendince haklı :) Akşam görüşmek üzere...
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Hiç olmazsa bile illa çarşıda derlerse, biz burgerin orda buluştuğumuzda ben yapıştrır gelirim seni alırım çarşıya getiririm. Ama büyük ihtimal saklı göl yaparız tabi.. illaki balık pahalı derlerse çay içeriz orada.. :cat:
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Ya o değil de bu konunun ilk sayfasında msn adresleri filan var hiç tanımıyorum o insanları. Evlenip çoluğa çocuğa karışıp araba mı aldı o insanlar yoksa artık sallamıyorlar mı merak ediyorum hani. :) Çarşı uzak bana çok benzin gider orda yapmayalım. :p
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Çok benzin yakıyorum diyor, ulen 40 kuruş yakıyorum bana da mı acımıyon :mrgreen: mediko'da psikolog olsam neyse de :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst