işten 20:00 da çıkıcam birde basa gaz saklı göle mi geleceğim. Biz senin gibi patron değiliz. Biz amele tarafı, gücü, emeği, hakkı temsil ediyoruz.
Kardeşim siz saklı göl dediniz. Bende bulma çabasına girdim. Yol kenarında birikmiş suyun yanındaki restoran deseniz daha çabuk bulurdum.
Benim hayal dünyam geniş, saklı göl diyince, doğanın içinde gizemli bir yer sandım. Girişte havaii kadınları beni karşılayacak sandım.
Artık bulurum. Navigasyon arızalı![]()
Cihan benim arabayı oraya almıyorlar ne olacak şimdi neyse kenarda bir yerde beklerim.Şu an katılımcı 10 kişi oldu. 10 kişiden de cevap bekliyorum henüz dönüş yapmadılar...
Burada da genel olarak duyuralım da;
- SAKARYA BALIK SEFASI SÜRÜŞÜ -
BULUŞMA YERİ: Burger King Önü (Çark Cd. sonunda)
BULUŞMA ZAMANI: 27 Kasım SALI 19:30
İSTİKAMET: Saklı Göl Cafe&Restaurant (Korucuk)
Herkesi bekleriz :mrgreen:
Sen de su yapmaya çalışma yavrum sensiz olur mu :queen:
Memlekette cihan gibi insanlar oldukça biz havaideki güzel kızları hiç bir zaman göremeyeceğiz. Taşlayalım şu cihanıl:
Cihan az önce özel mesaj attı. Gelirsen ben ısmarlayacağım diye. Beleş baldan tatlıdır zihniyetimden dolayı, karşılama komitesi olarak sizi saklı gölde bekliyor olacağım![]()
Kurban ol sen bana :mrgreen:
Ben kaç kişi gelecek bilmiyorum, telefonu budur arayın sorun herşeyi benden beklemeyin olmaz ki böyle![]()
0264 251 30 28
bi porsiyon balık için kaç tl isteyecekler ki ?
bizde çarşıda buluşalım şerefiyede bizim samet eski çalıştığı yer var kebab diyarı lahmacun 2 kıymalı pide 6.5 tl kuşbaşılı pide 8 tl hem temiz hemde uygun bi mekan ben birkaç defa yemek yedim leziz lahmacunu var