[Sakarya - MT]

Katılım
30 Eki 2012
Mesajlar
51
güven sen bizim emre nin motoru u aldın?

Evet aynen öyle oldu :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:51 ----------

Merhaba dediğin gibi hayatının en büyük hatasını yaptın bundan emin olabilirsin, size önerim

1. Koruma kıyafet işine azami önem gösterin, nette bir çok site var A dan Z ye kıyafet düzün
2. Prof. bir sürücüden ders alın, altınızda makine 650 CC şakaya gelmez hele ki şehir içinde, Serhat Akademi filan var onlardan ders alın, arkadaştan ders alarak bu iş olmaz emin olabilirsin.
3. 1. ve 2. maddeyi yapmadan Trafiğe çıkmayın :)

Hayırlı olsun.

Öncelikle ilginizden ötürü teşekkürler. Şakaya gelmeyecek bir alet olduğunu anladım zaten üstüne binince ;) Koruma ekipmanı için 1400-1500 civarında bütçe ayırdım. Çok özen gösteriyorum ben de o konuya. Profesyonel olarak önümüzdeki hafta 2 tam gün Gebze'de Honda Motosiklet Eğitim Merkezi'nde eğitime katılacağım. Ama onun dışında buralarda pratik yapmak için bir arkadaş olsa fena olmazdı diye söyledim sadece ;) Tekrar teşekkürler :)
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Bildiğim kadarıyla kalıcı konutlardasın. Orada bizden bir aradaş var, Murat ERDEM... O da bir cruiser kullanıyor. Ona ulaşırsan belki müsait zaman bulursa yardımcı olabilir.
 
Katılım
30 Eki 2012
Mesajlar
51
Evet, Korucuk'tayım. Kendisine nasıl ulaşabilirim acaba, burada üyeliği var mıdır? Bir görüşelim, en başta söylediğim gibi en kötü ihtimalle bir arkadaş edinmiş oluruz ;)
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
lycantropic :) siteye girdiğinde görecektir zaten :wiinkk:

Yalnız, şaka maka gönlümüzü fetheden motoru aldın hocam, o yürek titreten makinenin kıymetini bil.. Onca festivale gittim daha onun kadar tatlı ses veren motorla karşılaşmadım :)
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Korucuk cruiser kardeşliğini oluşturuyoruz o zaman. :p Şerefiye'de buluşun anca da on dakika önceden haber verin bakalım çarşı gençliği, biz de korucuk grubu olarak sizi çağırırız on dakika önceden. :) Güven arkadaşım, haberleşelim, yardımcı olmaya çalışırım elimden geldiğince.
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
206
herkez Güven hocam la tanışmış ne güzel Güven hocamın da dediği gibi pazar günü 2 saat yakın pratik yaptık açıkça cesareti için Güven hocamı taktir etmek lazım ilk defa motor kullanan birine gör gayet başarılıydı dediği gibi eğitim ve biraz pratikle motor kullanmanın ne kadar keyifli olduğunu anlayacak en kısa zamanda belirli bir düzeye gelir de beraber teker çeviririz.. Hem de dragstarın sesini duymaya devam ederiz..
 
Katılım
30 Eki 2012
Mesajlar
51
Korucuk cruiser kardeşliğini oluşturuyoruz o zaman. :p Şerefiye'de buluşun anca da on dakika önceden haber verin bakalım çarşı gençliği, biz de korucuk grubu olarak sizi çağırırız on dakika önceden. :) Güven arkadaşım, haberleşelim, yardımcı olmaya çalışırım elimden geldiğince.

İlginden ötürü çok teşekkür ederim Murat, facebook kullanıyorsan Güven Şerbetçi ismiyle aratabilirsin 2 sonuç çıkar zaten motorlu olan benim :D [email protected] msn adresim ;) Şimdiden çok teşekkürler ;) Görüşmek üzere...

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:34 ----------

herkez Güven hocam la tanışmış ne güzel Güven hocamın da dediği gibi pazar günü 2 saat yakın pratik yaptık açıkça cesareti için Güven hocamı taktir etmek lazım ilk defa motor kullanan birine gör gayet başarılıydı dediği gibi eğitim ve biraz pratikle motor kullanmanın ne kadar keyifli olduğunu anlayacak en kısa zamanda belirli bir düzeye gelir de beraber teker çeviririz.. Hem de dragstarın sesini duymaya devam ederiz..

O güneşin altında sabırla vakit ayırdığın için teşekkür ederim Emre, gerçekten faydası oldu. Honda'da eğitim aldıktan sonra daha bir güvenle bineceğim canavara ;) Pratiğimi geliştirdikten ve trafik tecrübesi edindikten sonra size eşlik edebilirim seve seve. Teşekkürler tekrardan ...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Korucuk cruiser kardeşliğini oluşturuyoruz o zaman. :p Şerefiye'de buluşun anca da on dakika önceden haber verin bakalım çarşı gençliği, biz de korucuk grubu olarak sizi çağırırız on dakika önceden. :) Güven arkadaşım, haberleşelim, yardımcı olmaya çalışırım elimden geldiğince.
aga senide cadde gençliğine bekliyoruz:cherry:
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
99
Eğer Honda da eğitim alıcaksan bir problem olmaz. Bende orada eğitim aldım. Motorumuda yeni almama rağmen acaip bir şekilde güvenle kullanabiliyorsun. Ama yüksek çaplı bir motor almışsın lütfen dikkat et. E5 tehlikeli senin bulunduğun yerlerde sakin yollar var. Eğitimden sonra o sakin yollardan gidebilirsin. Ben Sapanca da oturuyorum. Fevziye Hacı Mercan köy yollarında kendimi geliştirmeye çalışıyorum. Allah tekerine düz bastırsın. Eğitime gittiğinde Aydın Hocaya selamlarımı iletirsen sevinirim. Sütaşçı dersen hemen tanıyacaktır diye düşünüyorum. Eğitim doğru tercih Korumalarını eksik etme. hayırlı günler....
 
Katılım
13 Kas 2012
Mesajlar
97
Sakarya Çark Cad. selamlar. Bende buralardayım. Sakaryalı hemşehrilerim,çay içmeye her zaman beklerim. Maraton Oyun Salonu İtfaiye Cad. Boncuk Sok.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Nescafesini tercih edin gayet güzel nescafe yapıyo.. :bounce:
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
99
Sakarya Grubundan hiç haber yok..
Tehdit gibi olmasında Kocaeli grubuna geçicem haaaa:queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bende yarın bi yerlere gidelim alabalık veya köfte yiyelim diyecektim ama yağmur yağdı:salut:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Naylon değiliz uçalım şeker değiliz eriyelim... ::gazla::
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
toprağam ben kafayı buldum bi 20cl viski 2 kadeh te vodka uçalım istersen sıkıntı olmaz:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst