- Katılım
- 8 Ara 2011
- Mesajlar
- 3,526
- Motosikleti
- Honda VFR 800x Crossrunner
Ne sandın :mrgreen: Hayırlı olsun hocam devir teslimi de yap da biz de rahatlayalım, dayanamıyorum artık, yeni motorunu alsın da uçayım ekürimle :mrgreen:
Kanatsız meleğim o benim ::melek02: