[Sakarya - MT]

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
hadi hayırlı olsun motorla geze geze gelirsin artık :cat:
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
hadi hayırlı olsun motorla geze geze gelirsin artık :cat:

Batum yolculuğumdan sonra motosikletle uzun yola çok ısındım..Sakaryaya da motorla gelmek istiyorum hatta planı bile çizmiştim kafamda ama evdekiler izin vermiyorlar:)
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
311
tamam uthec sen de bizim motorlara binersin :D geldiğinde görüşelim hatta müsait olan arkadaşlarla bi çay faslı yaparız birlikte güzel olur... bu arada ben Ahmet/Xetanor un eski motoru siyah hyo sunu satın alan vatandaşım :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
hayırlı bayramlar sakarya mt bayramda toplansak olmaz mı 3. gün
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Her türlü :) Ama buraya 3. güne kadar kaç kişi bakar dersin :)
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Anca telefonla toplayacaksın milleti.. tek yöntemi bu :)
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
99
Tüm Sakarya Grubunun ve MT nin Bayramını en içten dileklerimle kutuluyorum.
Kazasız günler diliyorum.
saygılarımla
 
Katılım
30 Eki 2012
Mesajlar
51
Merhaba. Ben de foruma yeni katıldım. Bir aceminin asla yapmaması söylenen bişeyi yaptım ve sıfır tecrübeyle Dragstar 650 aldım ;) Eski sahibi 2 saat çalıştırdı beni, kalkmayı durmayı dönmeyi çözdüm ama pratik yapmam şart. Belki burada bana yardımcı olacak arkadaşlar çıkabilir, kim bilir ;) Çıkmazsa da tanışmış oluruz en kötü ihtimalle. Görüşmek üzere diyelim...
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
311
sakaryada olduğun sürece bizim ekip (sakamoto) her türlü desteği sağlayacaktır şüphen olmasın... motorun hayırlı olsun güle güle ve keyifle, kazasız belasız sıkıntısız sürmen dileğiyle...
 
Katılım
30 Eki 2012
Mesajlar
51
Teşekkürler öncelikle. Bu yakın zamanda bana hocalık yapabilecek 650 veya üstü motor kullanmış biri var mıdır acaba? :)
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba. Ben de foruma yeni katıldım. Bir aceminin asla yapmaması söylenen bişeyi yaptım ve sıfır tecrübeyle Dragstar 650 aldım ;) Eski sahibi 2 saat çalıştırdı beni, kalkmayı durmayı dönmeyi çözdüm ama pratik yapmam şart. Belki burada bana yardımcı olacak arkadaşlar çıkabilir, kim bilir ;) Çıkmazsa da tanışmış oluruz en kötü ihtimalle. Görüşmek üzere diyelim...

Merhaba dediğin gibi hayatının en büyük hatasını yaptın bundan emin olabilirsin, size önerim

1. Koruma kıyafet işine azami önem gösterin, nette bir çok site var A dan Z ye kıyafet düzün
2. Prof. bir sürücüden ders alın, altınızda makine 650 CC şakaya gelmez hele ki şehir içinde, Serhat Akademi filan var onlardan ders alın, arkadaştan ders alarak bu iş olmaz emin olabilirsin.
3. 1. ve 2. maddeyi yapmadan Trafiğe çıkmayın :)

Hayırlı olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst