hadi hayırlı olsun motorla geze geze gelirsin artık :cat:
güven sen bizim emre nin motoru u aldın?
ganga na önce bi çift kanat takmak lazım:queen:Ne sandın :mrgreen: Hayırlı olsun hocam devir teslimi de yap da biz de rahatlayalım, dayanamıyorum artık, yeni motorunu alsın da uçayım ekürimle :mrgreen:
Merhaba. Ben de foruma yeni katıldım. Bir aceminin asla yapmaması söylenen bişeyi yaptım ve sıfır tecrübeyle Dragstar 650 aldımEski sahibi 2 saat çalıştırdı beni, kalkmayı durmayı dönmeyi çözdüm ama pratik yapmam şart. Belki burada bana yardımcı olacak arkadaşlar çıkabilir, kim bilir
Çıkmazsa da tanışmış oluruz en kötü ihtimalle. Görüşmek üzere diyelim...