- Katılım
- 22 Tem 2010
- Mesajlar
- 3,361
Adam hep muhalefet hep bi laf sokma hep bi ima peşinde yaa. Allahın cross'cusu :queen:
Bir gün herkes benimle aynı kafada olacak
Ersin'de Cross aldı. Crosscu sayısı 2 ye çıktı. İlhamide enduro var. Bi sen kaldın. Yakında hatanı anlayıp raptoru satarsın :queen: