[Sakarya - MT]

Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Adam hep muhalefet hep bi laf sokma hep bi ima peşinde yaa. Allahın cross'cusu :queen:

Bir gün herkes benimle aynı kafada olacak :p Crosscu demiyorum. Çünkü Racing, Cross, en son Şapırcı olucam :mrgreen:
Ersin'de Cross aldı. Crosscu sayısı 2 ye çıktı. İlhamide enduro var. Bi sen kaldın. Yakında hatanı anlayıp raptoru satarsın :queen:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Nee, Ersin Cross mu aldı. Söylediği Motoran'ı mı aldı. Vay arkadaş, dağ bayır gidiyonuz yaa. Nedir bu arazi dağ bayır sevgisi bilmem ki. Burak'ta da bi enduro sevdasıdır gidiyo arkadaş. o da chopper'ı sattı enduro alır kanımca. Bi dragstar ve raptor spider biz kaldık Emre'yle :) Ekürim benim yaa :)
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Turucu Motoran aldı. Artık "Uçan Hollandalı" lakabı üzerine oturdu. ilhami, ersin, ben tamamız.
Burak da cross alır. Adem için fark etmez. Motor Stop edene kadar her yere girer çıkar.
iş yerinden bakımcı sedat abimize de Kawasaki gövde, cbf 150 motor, sanayi egzoz cross bulduk. Herkes ormancı oldu :queen:
Hadi emre bazen scoter ile takılıyor. Sen ne yapacaksın :p , Kirlenmek güzeldir. :thumleft:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Turucu Motoran aldı. Artık "Uçan Hollandalı" lakabı üzerine oturdu. ilhami, ersin, ben tamamız.
Burak da cross alır. Adem için fark etmez. Motor Stop edene kadar her yere girer çıkar.
iş yerinden bakımcı sedat abimize de Kawasaki gövde, cbf 150 motor, sanayi egzoz cross bulduk. Herkes ormancı oldu :queen:
Hadi emre bazen scoter ile takılıyor. Sen ne yapacaksın :p , Kirlenmek güzeldir. :thumleft:


Ben kirlenmesin demiyorum olm. Her hafta sonu suya sabuna dokunuyorum zaten bi 3 saatimi ayırıyorum evin önünde ::gazla:: Spyder'ı arazide kullanmak çok zor. Ayrıca çok alçak. Ki motora da yazık yani haldır huldur dağdan bayırdan gidiyosun öldürüyosun resmen. Benim oğluşum asfaltta keyif yapmak için üretilmiş.. :bounce:

Samet ne renk aldın gt250R'ı... Hayırlı olsun. Ben akşam eve gittiğimde ancak görebilirim, iş yerinde face'e bakamıyorum. (Bu arada ıslatmayı hatırlatmama gerek yok sanırsam kanımca galiba :cherry:)
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Ben kirlenmesin demiyorum olm. Her hafta sonu suya sabuna dokunuyorum zaten bi 3 saatimi ayırıyorum evin önünde ::gazla:: Spyder'ı arazide kullanmak çok zor. Ayrıca çok alçak. Ki motora da yazık yani haldır huldur dağdan bayırdan gidiyosun öldürüyosun resmen. Benim oğluşum asfaltta keyif yapmak için üretilmiş.. :bounce:

Tamam kardeşim ne bağırıyorsun. Araziye gidene kadar asfaltta takıl peşimize ondan sonra beklersin :p
Senin raptorcular adaya geliyormuş. Şampanyalar ne zaman patlayacak sen ondan haber ver :mrgreen:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Tamam kardeşim ne bağırıyorsun. Araziye gidene kadar asfaltta takıl peşimize ondan sonra beklersin :p
Senin raptorcular adaya geliyormuş. Şampanyalar ne zaman patlayacak sen ondan haber ver :mrgreen:

Yok iptal ettik. Sakarya motofest'e saklıyolar şimdi kendilerini :)
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Bu akşam korteje gidecek olan var mı arkadaşlar. Ben 7'de işten çıkıyorum. Koştura koştura gidicem. Ama çarşıya vardığımda kortejin yerini bilmiyor olacağımdan katılamıycam sanırım :pale:

Kart zampara mı, kendine haksızlık ediyosun :p
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
neeeiiiinn; Neyin kortejidir bu ?
Bende neden herkes gece dışarı çıkıyor diyorum. Halk Murat Bey'imizden korkmuş :p
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Şehitlere saygı sürüşü. Saat 7'de kent meydanında buluşulacak.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Benim haberim yoktu. 19:30 da çıkıyorum. 10 dk çarşıdayım.
Sürüşe bi şekilde katılmaya çalışırım. :(
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Sayın güvenlikçi crosscu arkadaşım. Motoru satmayı düşünürsen haber ver :bounce: tabi ben şimdiki makinenin borçlarını bir tamamlıyım ondan sonra düşünmeye başla, acele etme :cat: Tamam mı zıpkıncı karateci dövmeci arkadaşım benim...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
nerde bizim sakarya nın gençleri bakalım kimsecikler yok burda
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
İftar'a eşinizi, nişanlınızı, kızarkadaşınızı getirebilirsiniz. Yemek eşlidir.
Ayrıca kıyıda köşede bir yerlerde bekar masası mevcuttur :p
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar kim bilir buradan birisi almak isterse haberi olsun

İlan bu

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...n-sifirdan-farksizfiyat-dustum-94190235/detay

Bu motor benim eski motorum KM 40.000 de iken sattım ilan da 16.000 yazıyor, çanta 200 TL yazmış 5 para etmez yırtık pırtık, yağmur görmemiş demiş, yağmur altında çok ama çok gezdim aklınızda olsun ilan tamamen bir sahtekarlık ürünüdür.

Sevgi ile
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
311
Şamil hocam gözükmüyosun piyasalarda, profildeki açıklamaya bakılırsa sym 250 almışsın bi görüp ıslatsaydık ya şu motoru :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst