- Katılım
- 25 Haz 2010
- Mesajlar
- 14,951
tolga malesef gelemeyeceğim bu hafta sonu kız kardeşimin düğünü var o sebeble evde olmam gerekli...Nasıl bir icraat yok. Her akşam toplanıp bir şeyler içiyoruz. geziyoruz.
Haftasonları sürekli bir yerlere gidiliyor. sms sistemine kayıt oldun mu ?
Arkadaşımızın yarın 17:00 düğünü var. Motor konvoyu yapacağız. Katılmak istersen seni de bekleriz.