[Sakarya - MT]

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Nasıl bir icraat yok. Her akşam toplanıp bir şeyler içiyoruz. geziyoruz.
Haftasonları sürekli bir yerlere gidiliyor. sms sistemine kayıt oldun mu ?
Arkadaşımızın yarın 17:00 düğünü var. Motor konvoyu yapacağız. Katılmak istersen seni de bekleriz.
tolga malesef gelemeyeceğim bu hafta sonu kız kardeşimin düğünü var o sebeble evde olmam gerekli...
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
4
selam arkadaşlar ben de adabazaar akyazıdan yusuf. yalnız istanbulda ikamet ediyorum ....
zaman konusunda sıkıntı olmadığı sürece düzenlenecekgezilere katılabilirim...
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Selam yusuf, hoşgeldin.
Aynı model motor kullanıyoruz.
Gezi ve tozular için aşağıdaki linkten yararlanabilirsin.
http://www.sakamotlar.tk/
http://www.sakamoto.tk/
Umarım karşılaşırız.
Kal Sağlıcakla.

Olm gezi ve tozu nedir yaa o nasıl bir tabir yaa :D Ancak senden beklenir zaten :D

Yusuf hoşgeldin. Tolganın da dediği gibi bize istediğin zaman ulaşabilirsin, hemen hergün görüşür çay içeriz, haftasonları da aktivite düzenleriz. (Genel olarak)

Bu arada profilde Kaynarca, yorumda İstanbul, aslen Akyazı. Ortaya karışık olmuş hani :D
 
Katılım
31 May 2012
Mesajlar
48
merhaba arkadaşlar bende SAKARYA dayım ben yeni A2 ehliyet kursuna yazıldım. Motoruda yeni alacam bu ama burafaki forumları okudum kafam karıştı. Motoran XV 250 CROSS BALENCER nasıl bir motor aceba bilgisi olan varmı. 4.470 lira fiyatı var bütçe olarakta daha fazla veremem zaten. geçen bunun bir büyüğü olan 19 beygirliğini gördüm sahibine sordun çok memnun. ama XV 250 CROSS BALENCER hakkında bilgisi yok. düşüncelerinizi bekliyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:17 ----------

xv-250-cross-balencer


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:19 ----------

xv-250-cross-balencer
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Son zamanlarda birkaç tanıdığım bu motordan satın aldı. Ve memnunlar, bir sıkıntıyla karşılaşmadılar diye biliyorum. Fakat tabi kendilerinden ayrıntılı yorum almak gerekir. Senin de şansına MT'ye takılan kişiler değil...
 
Katılım
31 May 2012
Mesajlar
48
eyvallah sağolasın ya takıldıkları bir yer var mı acaba bi baksam. malum motoru taksitle falan alıcam bide sıkıntı çıkarırsa taksit bitene kadar yatmasın :)
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
eyvallah sağolasın ya takıldıkları bir yer var mı acaba bi baksam. malum motoru taksitle falan alıcam bide sıkıntı çıkarırsa taksit bitene kadar yatmasın :)

Yılgenci a.ş'de çalışıyo biri. Bakımcı olarak. Adı Abdullah Kaynak.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Olm gezi ve tozu nedir yaa o nasıl bir tabir yaa :D Ancak senden beklenir zaten :D
Yusuf hoşgeldin. Tolganın da dediği gibi bize istediğin zaman ulaşabilirsin, hemen hergün görüşür çay içeriz, haftasonları da aktivite düzenleriz. (Genel olarak)
Bu arada profilde Kaynarca, yorumda İstanbul, aslen Akyazı. Ortaya karışık olmuş hani :D

Gezerken tozu dumana katıyoruz ya :) MEcazi anlamda kullandım.
Çeki halatları ve çamaşır ipi ile hizmetinizdeyiz mi yazayım :p
Görende her buluşmaya geliyor sanacak, 3 buluşmadan birine geliyorsun. Hay egzosu pata pata yapasıca :queen:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Gezerken tozu dumana katıyoruz ya :) MEcazi anlamda kullandım.
Çeki halatları ve çamaşır ipi ile hizmetinizdeyiz mi yazayım :p
Görende her buluşmaya geliyor sanacak, 3 buluşmadan birine geliyorsun. Hay egzosu pata pata yapasıca :queen:

Biraderim. Kaç buluşmaya gelmemişim say. Kaç buluşmaya geldin say. Oranı al :)
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Biraderim. Kaç buluşmaya gelmemişim say. Kaç buluşmaya geldin say. Oranı al :)

Motor yokken bisikletle mi gelseydim. Al Oranı, Böl, Çarp, Eşitle : Ortada bi sonuç olmadığını göreceksin :mrgreen:
Sen akşam kendini eşya taşımaya odakla, sende 5 amele gücü görüyorum. Geldi mi SMS :p
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Haftaiçi full çakılıyım ben yav. 8-7 iş, 7-10 kurs :( İlhamiye 10'da geleyim mi diye msj attım adam sallamıyo bizi :D

Eyvallah Murat saolasın. gv250 de düşündüm bunu almadan da, raptor ağır bastı, içime sinmiyo o alet :)
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Haftaiçi full çakılıyım ben yav. 8-7 iş, 7-10 kurs :( İlhamiye 10'da geleyim mi diye msj attım adam sallamıyo bizi :D

Eyvallah Murat saolasın. gv250 de düşündüm bunu almadan da, raptor ağır bastı, içime sinmiyo o alet :)

Nesi sinmiyo yav? 40 derece sıcakta kalktım 750 km muğlaya geldim ben yandım bittim kavruldum gözler kan çanağı. Alet tık demedi valla, çok memnunum. Raptor da güzel alet sonuçta ama GV 250 başka. Tolga hocam ben bir hafta güney sahillerindeyim, Adabazarına döneyim yapalım etkinlik herşeye varım, artık karışan görüşen de yok oh rahatım.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Nesi sinmiyo yav? 40 derece sıcakta kalktım 750 km muğlaya geldim ben yandım bittim kavruldum gözler kan çanağı. Alet tık demedi valla, çok memnunum. Raptor da güzel alet sonuçta ama GV 250 başka. Tolga hocam ben bir hafta güney sahillerindeyim, Adabazarına döneyim yapalım etkinlik herşeye varım, artık karışan görüşen de yok oh rahatım.

OOoo süpermiş :D , Sen güney sahillerinin tadını çıkar. Ondan sonra motor keyfine geçeriz.
Ben zaten bi raptorcu kardeşimizle, Bi Crosscu kardeşlerimizle, bi de sizlerle parça pinçik takılırım.
Kim nereye ben oraya :p
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
OOoo süpermiş :D , Sen güney sahillerinin tadını çıkar. Ondan sonra motor keyfine geçeriz.
Ben zaten bi raptorcu kardeşimizle, Bi Crosscu kardeşlerimizle, bi de sizlerle parça pinçik takılırım.
Kim nereye ben oraya :p

Adam hep muhalefet hep bi laf sokma hep bi ima peşinde yaa. Allahın cross'cusu :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst