Beyaz renk ise benim motordur samet.sen hendekte ne is yapiyorsun.ve diger arkadas feyzullah onunlada tanisalim.
19 Şubat Pazar Akşamı Şerefiye Caminde çay içmeye gelen var mı ?
benim çayımı sen ısmarlarsan düşünebilirim şamil![]()
19 Şubat Pazar Akşamı Şerefiye Caminde çay içmeye gelen var mı ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:17 ----------
[/COLOR]
ne adamsın kanka yaDD
kanka çayı ısmarlatacagımızdan değil yahu sanki tanımıyorsun beni laf olsun diye diyoruz. sen bile böyle dersen millet beni beleşçi sanacak sonra))
keyifliydi süperdihttp://www.motosiklet.net/forum/etk...inar-kartepe-bucak-koyler-kazimpasa-turu.html
Güzel bir hafta sonu gezisiydi, ilerde daha büyük katılımlarla daha büyük organizasyonlar kurmak dileğiyle.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:17 ----------
[/COLOR]
ne adamsın kanka yaDD
kanka çayı ısmarlatacagımızdan değil yahu sanki tanımıyorsun beni laf olsun diye diyoruz. sen bile böyle dersen millet beni beleşçi sanacak sonra))
beleşçiii gel gel kebap diyarında çaylar beleşDD
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:55 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/etk...inar-kartepe-bucak-koyler-kazimpasa-turu.html
Güzel bir hafta sonu gezisiydi, ilerde daha büyük katılımlarla daha büyük organizasyonlar kurmak dileğiyle.
motor da ben de kış uykusundayızbizim yerimize de gezin ben de anca çark caddesinde bi iki tur atıyom böyle güneşli havalarda
bu arada motorun karın ağrısı halloldu; bir süre depo dolu beklediği için dipte su toplanmış herhalde depoyu bi silkeledim şöyle kendine geldi hemen canavar
ama yaza çıkmadan, havalar biraz daha ısınsın da hele şu mart ve nisandaki yağmurlar atlasın diye bekliyorum bakımına daha 1000 felan var ama beklemeye gerek yok bi hava-yağ-cila komple elden geçircem motoru ki yazın bi daha uğraşmayayım sonra da sticker seti+egzost+rizoma elcik yapmayı düşünüyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:05 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:17 ----------ne adamsın kanka yaDD
kanka çayı ısmarlatacagımızdan değil yahu sanki tanımıyorsun beni laf olsun diye diyoruz. sen bile böyle dersen millet beni beleşçi sanacak sonra))
kanka sen gel yeter ki biliyosun bizim orda çaylar zaten beleşDD ha şerefiye ha kebap diyarı ^^ ama bugün gezi olmuş kimse akşam toplanalım edelim niyetinde değildi herhalde. gezi dönüşü benzinlikte kıstırdım adem abi ile ilhamiyi mötürleri temizliyolardı. bu arada hakkaten çoğunluğun müsait olduğu bir gün ya da akşam çay toplantısı yapsak böyle gez gez nereye kadar kardeşim
![]()
ben değil abi samet kaza yapmış ama hafif atlatmışburak geçmiş olsun abicim biraz daha dikkat sen bize lazımsın