[Sakarya - MT]

Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
45
Çok geçmiş olsun kardeşim. Allah beterinden korusun dizlik ne markaydı bu tarz bir kazada parçalandı ?
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
311
Allah razı olsun hepinizden, hep dikkat ediyorum ama bu teyze beni yanılttı; önce bakar gibi yaptı ardından 1-2 saniye bekleyince beni farkedip geçmeyeceğini zannettim o yüzden hiç istifimi bozmadım aynı hızla yola devam ettim. sonra o 1-2 saniyede teyze karar verene kadar aramızdaki mesafe zaten kapanmıştı kendimi teyzeye çarpmış halde buldum; ne direksiyonu sağa sola kıracak ne de fren yapacak mesafe kalmamıştı.

prohel mafsallı dizlik vardı sağ tarafı sağlam duruyor :) direk sol dizliğin üzerine düştüğüm için bütün darbeyi emince herhalde dayanamadı :) zaten plastiği çok da kalın değil, sürüklenme olsa belki parçalanmazdı da çarptığım yerde direk durdum motorla birlikte ve sol yana yattım direk. dizlik parçalandı ve diz kapağının altındaki kemik de biraz şişik hala. belki dizlik olmasa kemik kırılabilirdi bilemiyorum...
 
Katılım
3 Eki 2009
Mesajlar
109
aaaa ssss sdsd

---------- Post added at 17:09 ---------- Previous post was at 17:07 ----------

Beyaz renk ise benim motordur samet.sen hendekte ne is yapiyorsun.ve diger arkadas feyzullah onunlada tanisalim.

hava acsın tanısırız motorlarla gideriz biryerlere hemde gezmis oluruz cevdet.....
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
‎19 Şubat Pazar Akşamı Şerefiye Caminde çay içmeye gelen var mı ?
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
311
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:17 ----------

[/COLOR]
benim çayımı sen ısmarlarsan düşünebilirim şamil :p

ne adamsın kanka ya :DDD

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:20 ----------

‎19 Şubat Pazar Akşamı Şerefiye Caminde çay içmeye gelen var mı ?

valla çok güzel olur Şamil hocam epeydir buluşamadıydık
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
311
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:17 ----------

[/COLOR]

ne adamsın kanka ya :DDD

kanka çayı ısmarlatacagımızdan değil yahu sanki tanımıyorsun beni laf olsun diye diyoruz. sen bile böyle dersen millet beni beleşçi sanacak sonra :)))


beleşçiii gel gel kebap diyarında çaylar beleş :DDD

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:55 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/etk...inar-kartepe-bucak-koyler-kazimpasa-turu.html

Güzel bir hafta sonu gezisiydi, ilerde daha büyük katılımlarla daha büyük organizasyonlar kurmak dileğiyle.

motor da ben de kış uykusundayız :) bizim yerimize de gezin ben de anca çark caddesinde bi iki tur atıyom böyle güneşli havalarda :) bu arada motorun karın ağrısı halloldu; bir süre depo dolu beklediği için dipte su toplanmış herhalde depoyu bi silkeledim şöyle kendine geldi hemen canavar :D ama yaza çıkmadan, havalar biraz daha ısınsın da hele şu mart ve nisandaki yağmurlar atlasın diye bekliyorum bakımına daha 1000 felan var ama beklemeye gerek yok bi hava-yağ-cila komple elden geçircem motoru ki yazın bi daha uğraşmayayım sonra da sticker seti+egzost+rizoma elcik yapmayı düşünüyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:05 ----------

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:17 ----------
ne adamsın kanka ya :DDD

kanka çayı ısmarlatacagımızdan değil yahu sanki tanımıyorsun beni laf olsun diye diyoruz. sen bile böyle dersen millet beni beleşçi sanacak sonra :)))


kanka sen gel yeter ki biliyosun bizim orda çaylar zaten beleş :DDD ha şerefiye ha kebap diyarı ^^ ama bugün gezi olmuş kimse akşam toplanalım edelim niyetinde değildi herhalde. gezi dönüşü benzinlikte kıstırdım adem abi ile ilhamiyi mötürleri temizliyolardı. bu arada hakkaten çoğunluğun müsait olduğu bir gün ya da akşam çay toplantısı yapsak böyle gez gez nereye kadar kardeşim :)
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hafıslar bir gelin hele, nasıl gidiyoruz fuara, İlhami ile Adem motor ile geri kalan ne ile gidiyor
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
94
ben cuma günü otobüsle istanbul'a gidip cumartesi de fuarda olmayı planlıyorum. pazar da dönüş yaparım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst