[Sakarya - MT]

Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
94
kask takmayıp sorumluluk sahibi olmayan kişilerden sebep Türkiye'de motosiklet kullanıcılarının ne yazık ki imajı eksik ve zedelenmiş durumda. içimde istek var ama kararsızım diyorsun. yazdıklarından bilinçli bir arkadaş olduğunu gözlemliyorum. bir şey olacağı varsa otomobilde de olabilir yürürken de olabilir. devreye kader giriyor. fakat iyi düşün derim. yapmadığımız şeyler için pişmanlık kolay kolay geçmez. fatihin de dediği gibi bütçeni artırabilirsen TVS apache vb. öneririm. yok şimdilik paran çıkışmıyorsa temiz bir mondial de alabilirsin. şahsen benim param şu an için ramzeye yetti. buralada kullanıyorum işte :)
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
311
Beyler daha çok erken ama, sanırım ben bir yer açıyorum :) daha belli değil, iyice netleşsin hepinizi davet edeceğim.

hadi hayırlısı olsun :D meraklandım şimdi... bu arada motoru sattım sayılır 1750 ye anlaştık yarın vericem kısmet olursa... acayip rahatladım ya anlatamam :) darısı Burak'ın (marmarasiste) başına...
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Kas 2011
Mesajlar
42
Temiz bi kn alayıp para çıkıştığı zaman satarım.Amacım gezmek.Şimdilik ehliyet motor filan çok pahalıya patlar bana.O yüzden kn alayım nasipse.Herşeyin hayırlısı olsun.Şu üniversite sınavını atlatayım yeter ersin abi.Geçen sene istediğim yere gidemedm bu sene gitmem lazım.Zamanı gelince düşüneyim motoru en iyisi.Allah(c.c) hepimizn hakkında hayırlısını eylesin.Yardımınız ve ilginiz için teşekkürler.:)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
burak bu gün seni yueni camide de gördüm ışıkları geçtin ada avm ye doğru
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
343
baya denk gelmişiz demek hem şerefiye hem yeni cami :)senden sonrada ilhami abi aradı o gördüğüm senmiydin diye , bu arada ışıklarda bi ybr yada cbf in yanında durdum dikkat etmedim motora senmiydin o ?
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
311
baya denk gelmişiz demek hem şerefiye hem yeni cami :)senden sonrada ilhami abi aradı o gördüğüm senmiydin diye , bu arada ışıklarda bi ybr yada cbf in yanında durdum dikkat etmedim motora senmiydin o ?

şerefiyeye geldiğinizde arada uğrayın ya bi çay ikram edeyim size :) habire geziyonuz valla
 
Katılım
8 Şub 2012
Mesajlar
16
Havayi guzel goren kendini disariya atmis.tum gun motor aklimdan cikmadi.is dolayisiyla cikamadim.
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cevdet hocam nerede çalışıyorsun,
 
Katılım
8 Şub 2012
Mesajlar
16
Şamil bey ben hendekte bir gida deposunda ziraat muhendisiyim.aslen balikesirliyim.hendekten yolunuz gecerse beklerim.is yerim d-100 uzerinde.
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
311
Şamil bey ben hendekte bir gida deposunda ziraat muhendisiyim.aslen balikesirliyim.hendekten yolunuz gecerse beklerim.is yerim d-100 uzerinde.

ben ve sym joyride 200 sahibi bir arkadaşım var o da forumdan adı feyzullah, hendekliyiz biz de. 2-3 ay önce emniyetin yan tarafında yol kenarına parketmiş olan bi gts 250 vardı o sendin sanırım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:27 ----------

samet bugun ugradım sızın dıyara ama dısardaymıssın.selam bıraktım cıktm

Aleyküm selam kardeşim evet ulaştırdılar selamını :) bi ara çay buluşması yapalım hava müsait olduğunda bizim mekanda olsun, zaten şerefiyenin altındaki çay evine çok yakın ayağımız nasılsa alışık diye dedim. bence herkes beğenir gibime geliyor ama buluşma olduğunda alırız artık olumlu ya da olumsuz yorumları :)
 
Katılım
8 Şub 2012
Mesajlar
16
Beyaz renk ise benim motordur samet.sen hendekte ne is yapiyorsun.ve diger arkadas feyzullah onunlada tanisalim.
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
311
Beyaz renk ise benim motordur samet.sen hendekte ne is yapiyorsun.ve diger arkadas feyzullah onunlada tanisalim.

ben şu an adapazarında çalışıyorum, geç çıkıyorum işyerinde geçiyor vaktim inş denk getiririz bir ara bir şekilde ama feyzullahla görüşüp tanışırsınız ben söylerim ona şu sıra foruma girmek pek aklına gelmiyo sanırım :)
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
311
9 yıl aradan sonra bugün hayatımdaki 2. kazamı yaptım, bu da ilk kaza gibi oldu; yayanın teki önüme atladı fren mesafesi olmadığı için direk girdim kadına... bana şans bırakmadı. dirsekte küçük bir sıyrık, sol dizimde de hafif biraz şişlik oluştu bu arada dizlik parçalandı kask da orta derecede çizildi motorun da ön havalandırma grenajı kırıldı. Allahtan 50 km gibi bir hızla gidiyodum da fazla bişey olmadı bu kadarla atlattık, Allah beterinden korusun. ama bu yayalar insanı öldürür hakikaten, sığırdan farkı yok bazılarının; ne sağa bakıyolar ne sola sanki yol ortasında değiller de köyün merasında dolanıyorlar...
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
94
9 yıl aradan sonra bugün hayatımdaki 2. kazamı yaptım, bu da ilk kaza gibi oldu; yayanın teki önüme atladı fren mesafesi olmadığı için direk girdim kadına... bana şans bırakmadı. dirsekte küçük bir sıyrık, sol dizimde de hafif biraz şişlik oluştu bu arada dizlik parçalandı kask da orta derecede çizildi motorun da ön havalandırma grenajı kırıldı. Allahtan 50 km gibi bir hızla gidiyodum da fazla bişey olmadı bu kadarla atlattık, Allah beterinden korusun. ama bu yayalar insanı öldürür hakikaten, sığırdan farkı yok bazılarının; ne sağa bakıyolar ne sola sanki yol ortasında değiller de köyün merasında dolanıyorlar...

geçmiş olsun samet. şükürki dediğin gibi ucuz atlatmışsın. tekrar bir kaza yaşamaman hatta yaşamamamız dileğiyle...
 
Katılım
8 Şub 2012
Mesajlar
16
Samet gecmis olsun.Yayalar ve kirmizida durup kapi acan arabalar buyuk risk.gecende kirmizi isikta bir araba sag kapiyi acip birini indirirken motorsiklet kapiya carpti.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Geçmiş olsun hocam. Allah beterinden korusun. :)
 
Katılım
8 Şub 2012
Mesajlar
16
Samet gecmis olsun.Yayalar ve kirmizida durup kapi acan arabalar buyuk risk.gecende kirmizi isikta bir araba sag kapiyi acip birini indirirken motorsiklet kapiya carpti.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst