[Sakarya - MT]

Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Hoşgeldin Cevdet, havayı biraz açık görünce buluşma, gezi tarzı şeyler yapıyoruz. Facebook'tan Sakamoto adresini takip edersen etkinliklerden haberdar olabilirsin, seni de aramızda görmek isteriz.
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler daha çok erken ama, sanırım ben bir yer açıyorum :) daha belli değil, iyice netleşsin hepinizi davet edeceğim.
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
45
Merhaba cevdet hosgeldin aramiza genelde facebook uzerinden organize oluyoruz ancak buradanda bildirim yapiyoru. Murat ankaradan donuyorum su anda yoldayim sirf hava guzel aktivite yapariz diye erken donuyorum :) yapalimmi bi organizasyon tarakli tarafina dogru?
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
94
Merhaba cevdet hosgeldin aramiza genelde facebook uzerinden organize oluyoruz ancak buradanda bildirim yapiyoru. Murat ankaradan donuyorum su anda yoldayim sirf hava guzel aktivite yapariz diye erken donuyorum :) yapalimmi bi organizasyon tarakli tarafina dogru?

KaLinKa merhaba. Taraklı yolunda trafik çoğunlukla müsait. ortalama hızınız ne oluyor? ayak uydurabilir miyim diye düşünüyorum da...
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
45
Murat ozetlemis konuyu ersin evet genelde 70 bazen 50 60 bazen 80 90 duruma gore takiliyoruz gel ayak uydurursun eminimki ancak mont ve ekipman o tarafin havasinda sizi korumali soguk olabilir
 
Katılım
23 Kas 2011
Mesajlar
42
Selamün Aleyküm arkadaşlar.Yaşım 18.Sakarya Karasu luyum.Sitede yeniyim.Motorsiklete olan merakım yüzünden kaydoldum siteye.Mt il gruplarına bi göz atayım Sakarya lılar var mı bakayım dedim.Baya sakaryalı varmış.:) nasılsınız iyi misiniz.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
iyidir furki peki motorun ehliyetin kask ın mont un varmı? bakalım
 
Katılım
23 Kas 2011
Mesajlar
42
Yok ama almayı düşünüyorum Allah'ın(c.c) izni ile.Ailem pek istemiyo almamı ama merak işte.Param çok değil 1700 civarı mondial 150 kn almayı düşünüom.Mondial grumble hoşuma gidiyodu ama kn daha mantıklı gelmeye başladı.Sizce nasıl bi motor.Motoru aldıktan sonra ehliyetide alacam nasipse.Motoru bi alayım ilk işim kask almak zaten:)Taksi ehliyeti alsam motor süremiyom o ehliyetle a2 almak mecburi herhalde.:)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
abicim sen mondiali boşver biraz daha para biriktir ybr veya apache al mondial alırsın derdi bitmez bende daha önceden mondial cub vardı satana kadar akla karayı seçtim şimdi ybr aldım keşke ilk önce ybr alsaydım..
evet a2 gerekli sakın a 2 siz yola çıkma yaza seninle görüşürüz ben karasuya çok gelirim özellikle küçükboğaz a merkezde terminalin orda yeğenlerim var...
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
94
Yok ama almayı düşünüyorum Allah'ın(c.c) izni ile.Ailem pek istemiyo almamı ama merak işte.Param çok değil 1700 civarı mondial 150 kn almayı düşünüom.Mondial grumble hoşuma gidiyodu ama kn daha mantıklı gelmeye başladı.Sizce nasıl bi motor.Motoru aldıktan sonra ehliyetide alacam nasipse.Motoru bi alayım ilk işim kask almak zaten:)Taksi ehliyeti alsam motor süremiyom o ehliyetle a2 almak mecburi herhalde.:)

aleykümselam furki. hoşgeldin. aileni ikna edebilirsin tabi sana anlayış göstermeleri biraz zaman ister ama olsun. evet otomobil ile motosiklet ehliyetleri farklı. herhangi biri ötekini kullanma hakkını vermiyor. A2 ni yakında almanı umuyorum. ekipman, en azından kask olmadan bakkala bile gitmeni önermem.
 
Katılım
23 Kas 2011
Mesajlar
42
:)Nasip kısmet.Haklısındır abi.En iyisi almasam mı.Direk ehliyet alıp taksi kullansam daha iyi olur.Motorsikletin kazaları çok fena oluyo diyolar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:10 ----------

Hoşbulduk ersin abi.Kask çok önemli.Karasu çevresnde millet takmıyo kask.Zonguldakta oturuyorum.Burdaki kuryelerde honda cbf 150 liklerden var adamlar tam emniyetli geziyolar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst