[Sakarya - MT]

Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi hafta sonu İzmitte olacağım, Pazar yapabiliriz
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fatih Pazar akşamı buluşuyoruz, Murat Erdem geliyor, ben geliyorum sen geliyorsun :) senin şu pc yi halledelim çay içer laflarız.
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Maalesef kursum var ya :(
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
45
Merhaba arkadaşlar, yarın adem ,ben, murat, Emre, Ömer, Kemal havayı değerlendirip şöyle gezmeye değer bir kaç yere turlamayı düşünüyoruz. Aslında MT nin sapanca çıkartmasına da katılmak isterdik ancak bu güzel havada sapancada oturmak yerine motor üstünde turlamayı şahsımca tercih ediyorum. Katılmak isteyen arkadaşları bekleriz.
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
311
Sametim hayırlı olsun :)

eyvallah Şamil hocam :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:31 ----------

ben motora anca kavuşabildim bugün adaya getiricem birazdan Allah nasip ederse artık şerefiyenin arkasında kebap diyarının önünde durucak bundan sonra inş :)
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler Çark Caddesini unutun artık, dün park etmiş motorlara bile ceza yazdılar,
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
343
uzak kaldık forumdan nasılsınız arkadaslar.yakında cumbur cemaat bı etkınlık yapalım motorsuzda olsa .ne yapalm bılardo bowlıng okey tabu ne dersenız artık :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
şamil cim sen gene tehlikeli sularda geziyorsun çakarlar ceza yı haberin olsun fazla zabitaların etrafında gezme bence....
 
Katılım
8 Şub 2012
Mesajlar
16
Merhaba arkadaslar.ben yeni katildim siteye.etkinliklere katilmak sakaryadaki motorcu arkadaslarla tanismak istiyorum.cevap yazarsaniz ve etkinlik haberi verirseniz sevinirim.
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cevdet hocam hoş geldiniz.
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
94
Merhaba arkadaslar.ben yeni katildim siteye.etkinliklere katilmak sakaryadaki motorcu arkadaslarla tanismak istiyorum.cevap yazarsaniz ve etkinlik haberi verirseniz sevinirim.

merhaba Cevdet. hoşgeldin. ben de yaklaşık 1 yıldır üyeyim. geyve'de ikamet ediyorum. sezonu açanlar var. dediğin gibi bir motosiklet etkinliğinde buluşmak dileğiyle...
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
311
arkadaşlar salcano spider 100 modeli motorsikletim var 06 Ocak 2012 tarihinde aldım yani 1 ay felan oldu şu an 1900 km de yağı felan yeni değişti, temiz ve sıkıntısı yok. ihtiyacım kalmadığı için satıyorum, eğer etrafınızda bu tarz bir motor almayı düşünen varsa haberiniz olsun yardımcı olursanız sevinirim, ayrıntıları konuşuruz.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
343
benimkide satılıkta hala samet hayırlısı ikimizede inş. satılsada büyütsem artık :)
cevdet hocam bu adreside takip edin http://www.facebook.com/pages/SakaMoto/168234683279494

---------- Post added at 02:35 ---------- Previous post was at 02:32 ----------

merhaba Cevdet. hoşgeldin. ben de yaklaşık 1 yıldır üyeyim. geyve'de ikamet ediyorum. sezonu açanlar var. dediğin gibi bir motosiklet etkinliğinde buluşmak dileğiyle...
hemen hemen her hafta bi çay çorba buluşması yapıyoruz face sayfamızı da takip edin
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
311
inşAllah hayırlısıyla satarız bir an önce, ben epey sıkıştım; sıkışmaktan da öte daraltı geldi diyebilirim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst