Sametim hayırlı olsun![]()
Merhaba arkadaslar.ben yeni katildim siteye.etkinliklere katilmak sakaryadaki motorcu arkadaslarla tanismak istiyorum.cevap yazarsaniz ve etkinlik haberi verirseniz sevinirim.
hemen hemen her hafta bi çay çorba buluşması yapıyoruz face sayfamızı da takip edinmerhaba Cevdet. hoşgeldin. ben de yaklaşık 1 yıldır üyeyim. geyve'de ikamet ediyorum. sezonu açanlar var. dediğin gibi bir motosiklet etkinliğinde buluşmak dileğiyle...