- Katılım
- 22 Ocak 2012
- Mesajlar
- 10
oda biliyo ne kuracagında demek istiyoki biri bi pororam getirsin bi çayımı içsin kursun diyo sam sam
:queen:
:queen:
Merhaba arkadaşlar uzun bir süredir forumu takip etmeme ragmem üye olmak bugune kısmetmiş. Motorum Yamaha xvs 650 dagstar; Chopper sayısının arttırayım en kısa zamanda güzel geziler yapmak dileğiyle, tekrar merhaba herkeze...
eyw gerekli duyuruarkadaşlar 15,,20 gün kadar kar kalkacağı gözükmüyor,
olurda motorunuzu çalıştıracak vakit bulamam yerın musait değil,, işimden vaktim kalmıyor diyorsanız eğer,
AKÜNÜZÜ SÖKÜP ODA SICAKLIĞINDA MUHAFAZA EDİN,
aksi taktirde akünüz boşalır ve dahada şarz tutmaya bılır,
ömrünü yitirebilir,
asit çöktüğü taktirde yenisini almadanda sorununuz çözülmez,
Hatırlatayım İstedim![]()
eyw gerekli duyuru
evet samet artık genelde face sayfamıza takılıyoruz getirde görek hyoyu![]()
Arkadaş çaya çağırmıştı gün gece, bir gaza geldim acaba motorla mı gitsem diye. Sonra aman dedim boşver, yürüyerek giderim. İyi ki de öyle demişim. Arkadaşın sitenin girişi yokuş aşağı feciydi sırf buz. Motorla oraya girsem ne olurdu tam bilemiyorum ama kesin yatardım. :queen: Baktım yürümek bile mümkün değil, yoldan çıktım daldım araziye. Kayak takımıyla çıksam işe yararmış.Haftasonuna buz geçse de en azından dolaşabilsek motorla.
şamil şu yükleme işini bi anlatırmısın...Fatih , ev kullanıcısı için ideal olan Nod32 yi kurabilirsin
abi yarın olmaz be kardeşime sözüm var pazar veya pazartesi olsa olmaz mı cumartesi de ben çalışıyorum...Fatih hocam, yarım 19 gibi şerefiyin altında çaycı var ya, bizim mekanorada buluşalım ordan net olan bir yere gideriz. Hallederiz abi