[Sakarya - MT]

Katılım
22 Ocak 2012
Mesajlar
10
oda biliyo ne kuracagında demek istiyoki biri bi pororam getirsin bi çayımı içsin kursun diyo sam sam
:queen:
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
206
Merhaba arkadaşlar uzun bir süredir forumu takip etmeme ragmem üye olmak bugune kısmetmiş. Motorum Yamaha xvs 650 dagstar; Chopper sayısının arttırayım en kısa zamanda güzel geziler yapmak dileğiyle, tekrar merhaba herkeze...
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Emre selamlar

Biz seni zaten tanıyoruz, yani gördük geçen gece şerefiye tarafından çarka girdin, badır badır gidiyordun :)
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
311
Merhaba arkadaşlar uzun bir süredir forumu takip etmeme ragmem üye olmak bugune kısmetmiş. Motorum Yamaha xvs 650 dagstar; Chopper sayısının arttırayım en kısa zamanda güzel geziler yapmak dileğiyle, tekrar merhaba herkeze...

merhaba Emre, geçenlerde gazete dağıtırken defne evlerinde site içinde park halinde bir yamaha chopper görmüştüm siyah ls2 kask vardı üzerinde yoksa o sen miydin? :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:54 ----------

bu arada bulunduğum yerdeki internet faceye sansür koymuş (sohbet sitesi kategorisinde algıladığı için), durumu düzeltemediğim için bakamıyorum da siz faceden muhabbet ediyorsunuz sanırım :)
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
311
dün hendeğe gittim, yola çıkarken baktım adapazarında kar yok bişey yok heryer kupkuru, oh dedim özledim şu hyoyu bi çalıştırırım artık hem turlar hem aküyü doldururum hem hasret gideririm amaaa... hendeğe yaklaşınca bir de baktım her taraf bembeyaz 40-45 cm kar her taraf, ara sokaklar felan kar dolu. gittim battaniyeye sardım artık üşümesin diye :D güneş açıp karlar eriyince ilk işim motoru adapazarına getirmek yoksa hendekte donacak garibim :)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşlar 15,,20 gün kadar kar kalkacağı gözükmüyor,
olurda motorunuzu çalıştıracak vakit bulamam yerın musait değil,, işimden vaktim kalmıyor diyorsanız eğer,
AKÜNÜZÜ SÖKÜP ODA SICAKLIĞINDA MUHAFAZA EDİN,
aksi taktirde akünüz boşalır ve dahada şarz tutmaya bılır,
ömrünü yitirebilir,
asit çöktüğü taktirde yenisini almadanda sorununuz çözülmez,
Hatırlatayım İstedim :)
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
343
arkadaşlar 15,,20 gün kadar kar kalkacağı gözükmüyor,
olurda motorunuzu çalıştıracak vakit bulamam yerın musait değil,, işimden vaktim kalmıyor diyorsanız eğer,
AKÜNÜZÜ SÖKÜP ODA SICAKLIĞINDA MUHAFAZA EDİN,
aksi taktirde akünüz boşalır ve dahada şarz tutmaya bılır,
ömrünü yitirebilir,
asit çöktüğü taktirde yenisini almadanda sorununuz çözülmez,
Hatırlatayım İstedim :)
eyw gerekli duyuru

evet samet artık genelde face sayfamıza takılıyoruz getirde görek hyoyu :)
 
Katılım
29 Ocak 2012
Mesajlar
2
ustalar sizlere bi sorum olacak . bende kanuni racer 2008 s var . arkdadaşım arabaya vurdu yürüyende hiç bir sıkıntı yok ancakk ön göğüs dağıldı yeni ön göğüs almak istiyorumm ben . sizce bana kaca maal olur ? far kısmı ön camurluk falan . gövdesi felan herşeyi salam ön takım daa gayet iyi ama ön gövde bana kaca maal olur bi yardımcı olabilecek ?

tekeriniz düz bassın
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostum o motordan kullanan arkadaşımızın ismi Adem, ona sorabilirsin.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşım ön göğüs kısmı sağlı sollu 2 parçası ve ön çamurluk sana 450,,500'e yakın bir fiyatı bulacaktır.
Kanuni Motor kalitesini en alt seviyede tutup yedek parçayı uçurmada üzerine yok,
eski bir RACER R2 kullanıcısı olarak ve halen topıc'ini izlemekte olarak çok severek ve çok keyf alarak bindiğim motorunum hemen hemen her işçiliğini kendim yapardım (Tamirciyim yanlış anlaşılmasın :))
İST'DA YEŞİLYURT MOTOR adı altında tüm yedek parçalarının ücretleri ile görebilirsin...
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
311
eyw gerekli duyuru

evet samet artık genelde face sayfamıza takılıyoruz getirde görek hyoyu :)

ah kar olmasa getircektim de kısmet değilmiş, bu arada bu akşam fena buz vardı salcanoyla 360 derece döndüm yolun ortasında. hemen hemen her yerde buz var ama serdivandaki shell kavşağında acayip buz yapmış. Allahtan yavaş gidiyodum da ayaklarla dengeyi sağladım düşmedim :D yine de çok zevkliydi 360 derece dönmek gazı verdikçe kayıyor, gaz kessen de kayıyor, frene basınca da kayıyor her türlü kayıyor fena :D faceye de takılalım da burayı da ihmal etmiyelim ya ben şu an fransızım faceye giremiyorum :)
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Arkadaş çaya çağırmıştı gün gece, bir gaza geldim acaba motorla mı gitsem diye. Sonra aman dedim boşver, yürüyerek giderim. İyi ki de öyle demişim. Arkadaşın sitenin girişi yokuş aşağı feciydi sırf buz. Motorla oraya girsem ne olurdu tam bilemiyorum ama kesin yatardım. :queen: Baktım yürümek bile mümkün değil, yoldan çıktım daldım araziye. Kayak takımıyla çıksam işe yararmış. :) Haftasonuna buz geçse de en azından dolaşabilsek motorla.
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
311
Arkadaş çaya çağırmıştı gün gece, bir gaza geldim acaba motorla mı gitsem diye. Sonra aman dedim boşver, yürüyerek giderim. İyi ki de öyle demişim. Arkadaşın sitenin girişi yokuş aşağı feciydi sırf buz. Motorla oraya girsem ne olurdu tam bilemiyorum ama kesin yatardım. :queen: Baktım yürümek bile mümkün değil, yoldan çıktım daldım araziye. Kayak takımıyla çıksam işe yararmış. :) Haftasonuna buz geçse de en azından dolaşabilsek motorla.

valla bugün de buz vardı 3-5 kere yine kaydım, çarşıda motorla kayan biri görürseniz ben olabilirim yani. akşamdan sonra buz oluyor ve kaymaya başlıyorum sık sık :D 15-20 ile ya gidiyorum ya gitmiyorum yine de bazı yerler sırf buz bağlamış oluyor ve oralara gelince direk arka teker atıyor kendiliğinden. hyo ile hızlı gitmeyi özlesem de karda 15 km ile scooterla tırıs tırıs gitmek de zevkli oluyor :D bindiğim makine de 10 senelik felan bi honda activa çamurlukları grenajları demirden :D normal havada 60 km ye çıkabiliyor sonrasında gazı bi bırakıyorum otobüsle boşa atmış gibi uğultu yaparak gidiyorum acayip zevkli oluyo :DDD
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sametim hayırlı olsun :)
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anlatamam :)

Fatih hocam hafta sonu bana müsait bir zamanı söyle geliyim eğer notebook ise sen merkeze gel yok eğer desktop ise ben gelirim orada iki dk . hallederiz. Ama servis parası olarak demli bir çay alırım :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,949
ben zaten her daim merkezdeyim yani bilgisayarı her yere getirebilirim diz üstü olduğu için sıkıntı olmaz ama net olan bi yer olması gerek değil mi
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fatih hocam, yarım 19 gibi şerefiyin altında çaycı var ya, bizim mekan :) orada buluşalım ordan net olan bir yere gideriz. Hallederiz abi
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,949
Fatih hocam, yarım 19 gibi şerefiyin altında çaycı var ya, bizim mekan :) orada buluşalım ordan net olan bir yere gideriz. Hallederiz abi
abi yarın olmaz be kardeşime sözüm var pazar veya pazartesi olsa olmaz mı cumartesi de ben çalışıyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst