GP500-1st Katılım 16 Şub 2008 Mesajlar 0 20 Ara 2011 #121 Bu ne arkadaş noluyo? Tek teker Arifin rüyasına girmişiz de adam sanki kabus görüyo:cherry: R1... R1.. Yamaha R1'im nerde !!!! Ohhhh.... Kabusmuş:queen::queen:
Bu ne arkadaş noluyo? Tek teker Arifin rüyasına girmişiz de adam sanki kabus görüyo:cherry: R1... R1.. Yamaha R1'im nerde !!!! Ohhhh.... Kabusmuş:queen::queen:
yesewi Katılım 14 Nis 2011 Mesajlar 467 20 Ara 2011 #122 Ne yapıyo bu liseliler ? apaçi tayfası... :farao:
Volkan Serezli Katılım 16 Şub 2009 Mesajlar 2,377 20 Ara 2011 #123 büyüdükçe akıllanıcaklarına inanıyorum dönüp arkalarına baktıklarında arkadaş ne kafa varmış bizde neler yapmışız çocuklarımız bole olmasın derler umarm
büyüdükçe akıllanıcaklarına inanıyorum dönüp arkalarına baktıklarında arkadaş ne kafa varmış bizde neler yapmışız çocuklarımız bole olmasın derler umarm