Şaka makinası (Şaka gibi :( )

Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Bu ne arkadaş noluyo? Tek teker Arifin rüyasına girmişiz de adam sanki kabus görüyo:cherry:

R1... R1.. Yamaha R1'im nerde !!!! Ohhhh.... Kabusmuş:queen::queen:
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
büyüdükçe akıllanıcaklarına inanıyorum
dönüp arkalarına baktıklarında arkadaş ne kafa varmış bizde neler yapmışız çocuklarımız bole olmasın derler umarm
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst