- Katılım
- 21 Eyl 2010
- Mesajlar
- 94
bu videoda kask takanlardan biride benim enes arkadaşım bilir.Herkes kafasına göre konuşuyo.Altımızda büyük makina yokya iğneleyen çok.R1'le video çeksek herkez burda alkış tutar.Ülkemizde pist sorunu var.Yorum yazanlar acaba hanginiz trafikte böyle bi harekette bulunmadınız soruyorum size![]()
helal olsun valla gençliklerini doyasıya yaşıyolar..kask takar yada takmaz o kişiyi bağlar, kimseyi alakadar etmez..hatırlayın bakalım ufakken babanızın arabasını kaçırdığınızı.bu nekadar tehlikeliyse en az sizin yaptığınızda bukadar tehlikeli.. sanada katılıyorum dostum bu kareketleri 600 rr veya dengi bi makineyle yapan bir sürü üye yokmu bu sitede var.onlara alkış tutanlar burda elemanları yerin dibine sokmuşlar ..elemanlara apaçi denmesinin tek sebebi altındaki küçük cc motorlar yüzünden..