- Katılım
- 3 Kas 2016
- Mesajlar
- 5,548
Tırlarda var o ultra konfor diye biliyorum. Bunlarda da mı varmış?
var tabi dostum
Tırlarda var o ultra konfor diye biliyorum. Bunlarda da mı varmış?
Kamyonların kralı o araba. Ne yazık ki benim işime küçük sınıf kamyondan başkası olmuyor.
6 ay uzun yolda çalıştım. Yatak iyi güzelde çok zor meslek. Yatağı pek göremiyordum zaten. Uykusuz devam. Evede 6 kez uğramamışımdır. Allah yardımcıları olsun uzun mesafe çalışanların.
Bekarken yapılacak en güzel meslek ama. Ben 6 ay iyi gezdim. Haftasonu marmaris çeşme vs yük alıyordum. Bikaç gün oralarda kalıyordum. Karavan gibi herşey var zaten.
La o gece pc başında o kadar ah vah ettim..Bende gazi yakını sayılırım başvursam olar mı?
Motor derken, hangisini diyorsun? (Kızma, akraba olduk dediğin için sorayım dedim15 temmuz gecesi arabası bozulan 5 kişilik gruptan 2 tanesini artçı olarak aldım, o gecenin asıl kahramanı ben olmalıydım. 1 tane artçıya bile tahammül edemeyen ben o gece 3 kişi bindik motora ve o anı anlatmak bile istemiyorum.
akrabağa olduk len motorun üzerinde, sıcaklığını hissettim resmen. asıl benim motoru alıp müzeye koymaları lazım.
evrakları getir, bi' değerlendirmeye alalım.
15 temmuz gercekmi?
15 temmuz gercekmi?
Motor derken, hangisini diyorsun? (Kızma, akraba olduk dediğin için sorayım dedim)