SAHTE 15 TEMMUZ KAHRAMANI..

Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
2,340
Kamyonların kralı o araba. Ne yazık ki benim işime küçük sınıf kamyondan başkası olmuyor.

6 ay uzun yolda çalıştım. Yatak iyi güzelde çok zor meslek. Yatağı pek göremiyordum zaten. Uykusuz devam. Evdede 6 kez uyumamışımdır. Ev yüzü görmezdim pek. Allah yardımcıları olsun uzun mesafe çalışanların.

Bekarken yapılacak en güzel meslek ama. Ben 6 ay iyi gezdim. Haftasonu marmaris çeşme vs yük alıyordum. Bikaç gün oralarda kalıyordum. Karavan gibi herşey var zaten.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Kamyonların kralı o araba. Ne yazık ki benim işime küçük sınıf kamyondan başkası olmuyor.

6 ay uzun yolda çalıştım. Yatak iyi güzelde çok zor meslek. Yatağı pek göremiyordum zaten. Uykusuz devam. Evede 6 kez uğramamışımdır. Allah yardımcıları olsun uzun mesafe çalışanların.

Bekarken yapılacak en güzel meslek ama. Ben 6 ay iyi gezdim. Haftasonu marmaris çeşme vs yük alıyordum. Bikaç gün oralarda kalıyordum. Karavan gibi herşey var zaten.

ne güzel ya, hem iş hem tatil.

şöyle oda gibi bir şey olsa tadından yenmez.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
2,340
Oda zaten. İçinde ayakta durunca bile başın tavana değmez. Tavan havalandırmasını açmak için elini uzatırsın. Çift yatak dolaplar buzdolabı vs çok şey var. Hele büyük kabinler var onlar ayrı bi güzel.

Gösterdiğin kamyonun topline olanı mesela.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:10 ----------

https://youtu.be/wBnDSmsgCRE

Bunu buraya bırakıp uyuyayım. İyi geceler forum ahalisi.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
La o gece pc başında o kadar ah vah ettim..Bende gazi yakını sayılırım başvursam olar mı?
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
15 temmuz gecesi arabası bozulan 5 kişilik gruptan 2 tanesini artçı olarak aldım, o gecenin asıl kahramanı ben olmalıydım. 1 tane artçıya bile tahammül edemeyen ben o gece 3 kişi bindik motora ve o anı anlatmak bile istemiyorum.

akrabağa olduk len motorun üzerinde, sıcaklığını hissettim resmen. asıl benim motoru alıp müzeye koymaları lazım.
Motor derken, hangisini diyorsun? (Kızma, akraba olduk dediğin için sorayım dedim :) )
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Çarşaflı dini bütün bacımız hiç sahtekar olabilir mi? Allah misliylen çarpar. Olmaz öyle şey....:queen:
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
15 temmuz'dan önce tv'lerde zaman gazetesinin garip mi garip reklamları dönüyordu. hatırlayan vardır.

demek ki o zamanlar planlar yapılmış. bu cemaat üst yönetimi bir darbe planı yapmışlar.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
15 temmuz gercekmi?

Unutmuşum mesai saati dışında olduğu için engellenemedi.
Mesai saati içinde olsa hulusi engelleyecekti darbeyi.
Allahım sanki adam tekstil atölyesi işletiyor.
Hulusi ve fidan bir gün konuşurlarsa herkes öğrenecek gerçekleri.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Motor derken, hangisini diyorsun? (Kızma, akraba olduk dediğin için sorayım dedim :) )

motor bu; gaza fazla yüklenince ön kaldırıyor dedikleri motordan, ön kaldırması gücünden ziyade dengesizliğinden ötürü diyorlar ayrıca.

121219-albums3914-picture14144.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst