- Katılım
- 12 Şub 2017
- Mesajlar
- 4,123
- Konu Yazar
- #1
https://eksisozluk.com/sahte-15-temmuz-kahramani--5637003?a=popular
Şu millete herşey haktır yeminle.. :mrgreen:
Şu millete herşey haktır yeminle.. :mrgreen:
15 temmuz gecesi bende kamyonla meydandaydım. Bizim şehirde tank yok ama olsun beni yeni kamyonlu kahraman ilan edebilirler. Videolu delilimde var.
Maaşı geçtim ben. Kamyonumu alsalar müzeye neyin koysalar
15 temmuz gecesi arabası bozulan 5 kişilik gruptan 2 tanesini artçı olarak aldım, o gecenin asıl kahramanı ben olmalıydım. 1 tane artçıya bile tahammül edemeyen ben o gece 3 kişi bindik motora ve o anı anlatmak bile istemiyorum.
akrabağa olduk len motorun üzerinde, sıcaklığını hissettim resmen. asıl benim motoru alıp müzeye koymaları lazım.
ona bakarsan ben hiç âdetim olmamasına rağmen o gece aragaz çektim, bol bol redline yaptım, buna ne diyeceksin?
benim motoru louvre müzesine kaldırmaları lazım o vakit.
gerekli mercilere mağduriyetini anlat ve kahramanlık + millet vekilliği başvurusu yap. hiç olmazsa yaptığın kahramanlıktan ötürü motorun için yeni silindir-piston-krank v.s. tahsil edilmeli pardon tahsis etmeleri lağzım.
kamyonu alsalar sen napacan? iş ne olacak?
Bende YBR 1000rr ile tank kovaladım, tanıklarım var. Maaşı nerden aliyoruz.
erdi kardeş şöyle bir şey mi?
[url]https://i.hizliresim.com/vj12zv.jpg[/url]
bunların en çok yatak kısmını seviyorum. hilton diyorlar. uyku gelince gir yat, oh mis. yaşanır ki bunun içinde. ikametimi aldırım şerefsizim.