SAHTE 15 TEMMUZ KAHRAMANI..

Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Alla alla niye şaşırmadım. Daha büyük şeyler bekliyor insan artık. Böyle sahtekarlık, tecavüz vs sıradanlaştı.
 
Katılım
12 Ağu 2017
Mesajlar
349
Türkiye'nin son 20 yılının özetidir. Mağdur edebiyatının etkisiyle sahte gündem yaratarak milleti galeyana getiren siyasiler > kendini süper kahraman sanan insanlar > olay soğuyunca ilgi çekmeye çalışan insanların komik hikayeleri.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
2,340
15 temmuz gecesi bende kamyonla meydandaydım. Bizim şehirde tank yok ama olsun beni yeni kamyonlu kahraman ilan edebilirler. Videolu delilimde var.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
İşin aslı kadın planlı bir şekilde yapmamış bunu.
Olaylar öyle gelişmiş diyebiliriz kadında ortama ayak uydurmuş, nimetlerinden sonuna kadar faydalanmış.
Sonuç sahtekar mı sahtekar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
15 Temmuz'la ilgili bir fiyasko varsa, o da bu kadın değil, nasıl siyasi olarak azami derecede kullanılıp, aydınlığa kavuşturulmadan üzerinin örtüldüğüdür.

Yüzlerce insanımız öldü. Bunun yanında para'nin ve bir milletvekilinin ne önemi var? Çok önemliydiyse sayın cumhurbaşkanımızın eski şoförü namı diğer Yeliz'e tepki gösterilmeliydi...
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
15 temmuz gecesi arabası bozulan 5 kişilik gruptan 2 tanesini artçı olarak aldım, o gecenin asıl kahramanı ben olmalıydım. 1 tane artçıya bile tahammül edemeyen ben o gece 3 kişi bindik motora ve o anı anlatmak bile istemiyorum.

akrabağa olduk len motorun üzerinde, sıcaklığını hissettim resmen. asıl benim motoru alıp müzeye koymaları lazım.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
15 temmuz gecesi arabası bozulan 5 kişilik gruptan 2 tanesini artçı olarak aldım, o gecenin asıl kahramanı ben olmalıydım. 1 tane artçıya bile tahammül edemeyen ben o gece 3 kişi bindik motora ve o anı anlatmak bile istemiyorum.

akrabağa olduk len motorun üzerinde, sıcaklığını hissettim resmen. asıl benim motoru alıp müzeye koymaları lazım.

ona bakarsan ben hiç âdetim olmamasına rağmen o gece aragaz çektim, bol bol redline yaptım, buna ne diyeceksin?

benim motoru louvre müzesine kaldırmaları lazım o vakit.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
ona bakarsan ben hiç âdetim olmamasına rağmen o gece aragaz çektim, bol bol redline yaptım, buna ne diyeceksin?

benim motoru louvre müzesine kaldırmaları lazım o vakit.

gerekli mercilere mağduriyetini anlat ve kahramanlık + millet vekilliği başvurusu yap. hiç olmazsa yaptığın kahramanlıktan ötürü motorun için yeni silindir-piston-krank v.s. tahsil edilmeli pardon tahsis etmeleri lağzım.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Ben de beddua ettim memleketi bu hallere düşürenlere, ben de milletvekilliği isterim.
 
Katılım
3 May 2016
Mesajlar
576
Ben de fetöye ve fetöcülere her gün ana avrat sövüyorum. Karşılığında bir şey istemiyorum.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
gerekli mercilere mağduriyetini anlat ve kahramanlık + millet vekilliği başvurusu yap. hiç olmazsa yaptığın kahramanlıktan ötürü motorun için yeni silindir-piston-krank v.s. tahsil edilmeli pardon tahsis etmeleri lağzım.

tabi canım, boşuna mı bağırttırdım ben câaanım motorumu o kadar! hani bi nc700~750 / ncx750 isterim, hakettim yani. bak sen 3 kişiyi taşımışsın. sana da bi kawasaki 650 versinler kanka.

vermediler diyelim, ötv'den muaf tutsunlar, o da olumlu bak.

*****

ulan ne günlerdi be. kapının önünde her gün bir yığın zaman gazetesi. esnafı haraca bağlar gibi gazete aboneliği bağlıyorlardı. çaktırmadan çöpe atardım hepsini. kimse görmeden gizli gizli atardım mk. 17/25 aralık'tan sonra gelmedi artık zaman gazetesi. ben de rahatlamistim.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Kadın bikaç katı fiyata satmış. Bende öyle satsam model yükseltirim

erdi kardeş şöyle bir şey mi?



bunların en çok yatak kısmını seviyorum. hilton diyorlar. uyku gelince gir yat, oh mis. yaşanır ki bunun içinde. ikametimi aldırım şerefsizim.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst