Şahin'e Hayırlı Teskereler!

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
159
Sevgli Şahin Birinci'miz, 21 Mayıs 2007'de asker yolcusu.

5. Piyade Er Eğitim Taburu
Tank Savar Bölüğü
Çavuş Talimgah
Sivas

Kendisine şimdiden hayırlı teskereler diliyoruz.
Aklımızdasın, hadi Şahin görelim seni. :)
 
Son düzenleme:
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Hayırlı Teskereler Şahin. [BOS][/BOS]
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
Gittiğin gibi gelmeni de göreceğimize eminim.
Gittiğin için güle güle mesajları yazıyorsak sana
döndüğünde de hoş geldin mesajları yazacağız:cat:

Sivas bekle ŞAHİN geliyor :cherry:

Güle güle git. Güle güle gel.
Hayırlı tezkereler :rendeer:
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
361
Ben askerliğimi orada yaptım, moral bozmak gibi olmasın ama iyi soğuk yapar. Temeltepe diye geçer orası, içliğini falan çifter çifter alsın yanına. Orada nöbet tutan bilir oranın soğuğunu. Soğuktan rengim değişmişti be geldikten 2 ay sonra rengim normal rengime döndü. :) Gerçi acemiliğini orda yapıcağı için kışı görmez orda.
 
Son düzenleme:
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
şahin henüz burda biyere gittiği yok :p 5 haftadır her buluşmada veda konuşması yapıyo ama hala burda :cherry: MT Muğla ekibinin kurulmasında ciddi çabaları olan şahine hayırlı teskereler diliyorum ...
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
480
Hayırlı teskereler, vatan görevi kutsaldır, inşallah rahat bi askerlik yapar.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
21 Mayıs tan sonra kafa dinleyeceğiz demek :queen:
Sayılı gün çabuk geçer de avut kendini, umarım gönlünden geçenler hep senin olur :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı teskereler............
askerdede bırılerıne motosikleti aşılamayı unutma........
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı teskereler dostum.....agustosa yanına gelıom bekle...... :wiinkk:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
arkadaşlar herkese çok teşekkürler.vatan borcunu ödeyip gelelim artık.

ordakinlerede anlatırım artık motosiklet tutkusunu dağıtım izninde görüşmek üzere:rendeer:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
hayırlı teskereler kardeşim :rendeer:
kendine oralarda iyi bak
bol bol da yünlü içlik götür :wiinkk:
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
her şey vatan için


hemen dönmen dileğiyle bide abicim sen daha acemi birliğini sivasta yapcaksın değil mi?
tez zamanda dönmen dileğiyle
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Çok güzel, bende tanksavar taburu çavuş talimgah bölüğünde yapmıştım askerliğimi (ama Amasya da) :cat:

Şartları çok güzeldir ancak sıkı ve zorlu bir eğitimden geçiriyorlar.Ee çavuş olmak kolay değil tabi:cherry: Hayırlı teskereler diliyorum şahin arkadaşım
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
177
benim memlekete gidiyorsun hehe.efet çok soguktur ama önü yaza geliyor şimdilik sanslı.
neyse yolun acık olsun hayırlı teskereler dilerim sansında acık olsun suuuuu döktüm dönüşün cabuk olsun hehe
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
VAAAY BENİM MEMLEKET HADİ HAYIRLI TEZKERELER DARISI BENİM BAŞIMA:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst